uKit
FAQWidget-uri

Proprietarii de site-uri deseori se întreabă cum pot face paginile site-ului mai relevante pentru utilizatorii lor. Evident, dacă utilizatorii vad exact ce caută pe o pagină, se vor uita mai cu atenție la informația de pe site și atunci șansele sunt mai mari să efectueze acțiunile dorite.

Conținutul dinamic este o modalitate de a schimba textul în baza comportamentului, preferințelor și intereselor unui utilizator.

În uKit, puteți implementa un text dinamic cu ajutorul widget-ului Text. Această opțiune este disponibilă pentru abonamentele De Bază, eCommerce și Pro.

Pentru a stabili un text dinamic, dați click pe pictograma Text dinamic din setările widget-ului Text și adăugați o nouă variabilă.

În fereastra care se va deschide, stabiliți variabilele completând câmpurile:

  • URL Parametru: numele parametrului, Doar caractere latine și cifre sunt permise.
  • Nume variabilă: variabila este utilizată în cadrul editorului. Este general automat din URL-ul parametrului.
  • Text implicit: acest text este afișat atunci când URL parametru nu este stabilit.

Acum, puteți utiliza variabilele create, în cadrul textului. Copiați numele variabilei sau dați click pe pictograma Adaugă în text pentru a amplasa textul dinamic în locul dorit.

Cum funcționează textul dinamic?

Publicați website-ul și accesați editorul. În locul variabilei {{hotel}}, textul specificat în câmpul Text implicit va fi afișat.

Dacă adăugați parametrul variabilei create la link, textul din valoarea parametrului va fi afișat în locul variabilei. URL parametru este format astfel: semn de întrebare + nume variabilă + valoare variabilă cu semnul egal.

Priviți la exemplul de mai jos. Dacă introduceți informația de mai jos în bara de adresă:

  • http://3xned2w53.urest.org//?hotel=hostel

“Un hostel confortabil în inima orașului” va fi afișat pe website, în loc de will be displayed on the website instead of “Un {{hotel}} confortabil în inima orașului”.

Widget-ul Text reprezintă conținutul de bază al oricărui website. Puteți să îl utilizați pentru a adăuga informații despre afacerea dvs.

Amplasați widget-ul Text pe paginile site-ului. Când dați click pe el, setările sale se vor deschide în panoul de deasupra butonului. Selectați întregul text sau o parte din acesta, pentru personalizare.

Următoarele setări sunt disponibile:

  • Stil: stiluri de text prestabilite pentru un design rapid. Acestea pot fi înlocuite cu alte setări, în funcție de preferințe
  • Font: puteți stabili un text îngroșat sau înclinat
  • Link: stabiliți un link extern pentru textul selectat, un link către o pagină din site, un link tip ancoră sau o fereastră tip pop-up; de asemenea, puteți stabili un link către o adresă de email sau un număr de telefon, astfel încât, atunci când dați click pe el de pe un dispozitiv mobil, vizitatorul site-ului să vă poată suna direct
  • Culoare: selectați culoarea pentru separator din schema standard de culori a șablonului sau creați una personalizată. În plus, puteți stabili un fundal colorat pentru text
  • Aliniere: stabiliți ca textul să fie aliniat stânga, dreapta, centrat sau pe întregul rând
  • Dimensiune: selectați dimensiunea textului și spațierea cu ajutorul slider-ului zoom
  • Text dinamic: o modalitate de la schimba textul în funcție de comportament, preferințe sau interesele utilizatorului. Citiți mai multe în articolul “Cum adaug un text dinamic?

Când dați click pe pictograma "3 puncte" din panoul de deasupra widget-ului, puteți găsi următoarele setări:

  • Crea o listă cu buline sau numere
  • Modifica stilul textului în subliniat sau tăiat
  • Șterge formatarea resetează setările de formatare a textului
  • Setările SEO vă permit să adăugați tag-uri de titlul de la H1 la H6, precum și tag-urile div și span . Tag-urile de titlu arată importanța secțiunii de după antet: tag-ul H1 ar trebui să conțină o frază cheie și apare o singură dată per pagină, în timp ce tag-ul H6 este cel mai puțin important tag pentru promovare
  • Adaugă un clasă pentru widget pentru a amplasa codul referitor la ea.

Cum pot configura dimensiunea unui text și spațierea pentru tablete și dispozitive mobile

Setările de adaptivitate vă permit să personalizați modul de afișare a website-ului pe PC-uri, tablete și telefoane mobile.

Pentru widget-ul Text, puteți configura doar dimensiunea textului și spațierea pentru fiecare tip de dispozitiv. Pentru aceasta, selectați dispozitivul necesar, de exemplu, un telefon mobil, click pe orice parte a widget-ului, accesați setările textului și modificați dimensiunea sau spațierea.

Notă:
Cu ajutorul acestei setări, dimensiunea textului se aplică în mod proporțional întregului widget, și nu doar anumitor cuvinte sau elemente selectate cu ajutorul cursorului

Widget-ul Spoiler vă va ajuta să aranjați navigarea pe site și structura paginii într-un mod mai convenabil. Vă permite să ascundeți texte lungi, descrieri detaliate, întrebări/răspunsuri și multe altele. Conținutul ascund va fi vizibil doar când dați click pe acesta, și va fi ascuns din nou, dând iar click pe el.

Amplasați widget-ul Spoiler pe pagina site-ului. Dând click pe acesta, setările se vor deschide în partea din stânga a paginii, dar și în panoul de deasupra widget-ului.

Dați click pe pictograma “picătură” pentru a modifica design-ul butonului. Următoarele setări de design sunt disponibile:

  • Pictogramă: selectați tipul pictogramei și culoarea din opțiunile disponibile
  • Separator: selectați culoarea separatorului din schema standard de culori a șablonului sau creați o schemă de culori personalizată, stabiliți grosimea și opacitatea
  • Spațiere: stabiliți spațierea în partea de sus și de jos

În partea stângă, puteți adăuga o clasă pentru widget.

Când dați click pe textul din Spoiler, setările acestuia se vor deschide. Fiecare titlu și text ascuns se pot personaliza în mod separat. Pentru a adăuga un text ascund, click pe pictograma “+”.

Următoarele setări de text sunt disponibile:

Pentru a șterge un element care nu este necesar din widget-ul Spoiler, click pe pictograma “coș” care apare atunci când treceți cu mouse-ul peste element.

Pentru a adăuga un element nou în cadrul widget-ului, click pe pictograma “+” de sub widget.

Widget-ul Separator vă ajută să separați elementele site-ului, într-un mod mai plăcut vizual.

Amplasați widget-ul Separator pe pagina site-ului. Dând click pe el, setările acestuia se vor deschide în partea stângă la imaginii, dar și în panoul de deasupra butonului.

Dați click pe pictograma “picătură” pentru următoarele setări de design:

  • Stilul separatorului: există 5 opțiuni, printre care solid, liniuțe, pătrate, puncte și bare
  • Culoare: selectați culoarea pentru separator din schema standard de culori a șablonului sau creați una personalizată. În plus, puteți ajusta transparența cu ajutorul slider-ului zoom
  • Grosime: separatorul poate avea o grosime între 1 și 50 pixeli
  • Spațiere: stabiliți spațierea în partea de sus și de jos (de la 10 la 100 pixeli)

Atunci când dați click pe widget, panoul cu setări se va deschide în partea stângă - acolo puteți adăuga o clasă pentru widget și amplasa codul aferent acesteia.

Acum puteți adăuga widget-ul Meniu oriunde doriți pe pagină. În plus, puteți crea mai multe meniuri. Stabiliți un nume pentru fiecare meniu, care va fi afișat în listă (1), adăugați unul nou dând click pe pictograma "+" (2) apoi alegeți-l pe cel necesar din listă (3) după adăugarea widget-ului pe pagină.

Cum creez și configurez un element de meniu?

În setările meniului, click pe Adaugă și alegeți tipul de meniu:

  • Un link vă permite să stabiliți un link pentru un element de meniu care să trimită la o adresă web sau pagină (veți putea să o deschideți în aceeași fereastră sau într-una nouă), o pagină tip ancoră, o fereastră tip pop-up, număr de telefon, e-mail sau lăsați elementul fără un link.
  • Un meniu rulant (drop-down) vă permite să creați un element gol, fără link.

Dacă dați click pe pictograma "...", următoarele setări se vor deschide:

  • Modificare titlu
  • Înlocuire link
  • Ascunde
  • Elimină

Notă:
Dacă eliminați elementul principal, toate sub-elementele vor rămâne în listă.

Pentru a modifica ordinea elementelor din meniu, trageți elementul vertical în locul dorit din meniul din partea stângă. Trăgând spre dreapta, veți muta elementul sub un alt element element (va deveni sub-element). Puteți crea un meniu pe trei nivele.

Design Meniu

Pentru a modifica design-ul meniului, dați click pe widget și apoi pe pictograma "picătură" din setările din partea de deasupra.

Următoarele setări sunt disponibile:

  • Logo: activați un logo și nume de site, de exemplu, pentru a modifica antetul website-ului.
  • Design: creați până la 5 design-uri personalizate.
  • Aliniere: aliniați elementele în interiorul secțiunii meniu.
  • Când linia este plină: stabiliți modul de afișare a elementelor care depășesc linia, mutându-le pe un rând separat sau adăugându-le într-un meniu rulant.
  • Adaugă o clasă pentru un widget.

Setări design meniu

Puteți personaliza design-ul elementelor principale și secundare. Pentru aceasta, trebuie să dați click pe pictograma "creion" din setăr. Puteți modifica stilurile, formatarea textului și spațierea.

În setările Formatare text, puteți alege dimensiunea textului pentru un element, în Spațiere, puteți ajusta spațierea dintre elementele de meniu, precum și spațiul de deasupra și de dedesubt.

În setările Stiluri pentru elementele principale, puteți:

  • Selecta culoarea textului în stare normală.
  • Selecta culoarea textului pentru un element activ și modul de afișare, de ex. culoarea elementului deschis pe pagină și la trecerea mouse-ului peste. Când este selectat, elementul activ își poate modifica culoarea, fundalul sau textul poate fi subliniat.

Pentru subelemente, aceleași setări sunt disponibile.

În setările Stil, puteți selecta culoarea textului pentru elementul principal și activ, precum și cea pentru suprapunere și opacitatea fundalului meniului rulant.

Pixelul este un instrument de analiză web care vă permite să măsurați eficiența campaniilor de marketing și să analizați acțiunile persoanelor de pe website.

În cadrul constructorului uKit, puteți conecta un Pixel Facebook pentru website. Această opțiune este disponibilă pentru abonamentele de Bază, eCommerce și Pro.

De ce am nevoie de un Pixel?

Pixel este un instrument foarte util și convenabil pentru retargeting, urmărirea ratelor de conversie și optimizarea campaniilor de marketing. Vedeți detaliile mai jos:

  • Retargeting este o metodă de a afișa o reclamă în funcție de interesele vizitatorilor. De fiecare dată când un vizitator nou accesează site-ul, pixelul salvează informații despre media socială a vizitatorului și le afișează reclame targhetate.
  • Urmărirea ratei de conversie. Un pixel permite webmaster-ului să monitorizeze acțiunile vizitatorului de pe orice dispozitiv. Pixelul salvează informații despre acțiunile vizitatorului și afișează acestuia reclame targhetate.
  • Optimizare campanii de marketing. Adăugarea unui pixel este un mod foarte bun de a eficientiza eforturile de promovare prin verificarea și optimizarea anumitor parametri. După colectarea informațiilor despre acțiunile vizitatorilor, pixelul realizează modificări asupra configurației reclamei pentru a mări eficiența și creste vânzările pe website-ul dvs.

Cum configurez un Pixel Facebook

1. Click pe widget-ul Facebook Pixel din Panoul Administrativ

2. Creați un cont Facebook și accesați Events Manager pentru a crea un pixel.

3. În fereastra care va apărea introduceți numele pixelului și adresa URL a site-ului apoi dați click pe Continue.

4. Închideți fereastra care conține codul de instalare a pixelului și copiați ID-ul pixelului pe pagina care va apărea. 

5. Mergeți înapoi în Panoul Administrativ uKit, introduceți ID-ul în câmpul aferent și dați click pe Salvează.

Google Tag Manager este un instrument extrem de util și convenabil pentru administrarea tag-urilor și codurilor serviciilor externe precum Google Analytics și altele care ușurează instalarea acestora. Datorită Google Tag Manager, nu mai este necesar să adăugați codul pentru fiecare serviciu - doar introduceți-le în cadrul Google Tag Manager. Singurul serviciu extern care va trebui să-l configurați este Google Tag Manager și este disponibil doar pentru abonații Pro.

Cum adaug Google Tag Manager pe website-ul meu?

Click pe widget-ul Google Tag Manager din Panoul Administrativ

  1. Accesați Tag Manager și creați un cont nou.

  1. Pe pagina contului, introduceți toate informațiile necesare și configurați zona dând click pe Web ca și Target Platform.

  1. Închideți fereastra codului care va apărea.

  2. În Panoul Administrativ, copiați Container ID. De asemenea, îl puteți copia pe Pagina principală a Google Tag Manager după ce ați creat secțiunea.

  1. Accesați, din nou, Panoul Administrativ uKit, introduceți ID-ul în câmpul necesar și dați click pe Salvează

Câteodată este mai ușor să găsiți anumite informații pe un website cu ajutorul funcției de căutare în site. În cadrul uKit, oferim posibilitatea de a adăuga Căutarea Google pe site-ul dvs. 

Notă:
Înainte de adăugarea Căutării Google, asigurați-vă că v-ați verificat website-ul prin Google Search Console.

1. Amplasați widgetul Căutare Google în locul dorit pe website.

2. Click pe widget -> De unde obțineți ID-ul? -> Căutare personalizată -> introduceți adresa website-ului dvs. în secțiunea Sites to search

3. Click pe Create și apoi selectați Control Panel pe pagina următoare: 

4. În cadrul Details, veți găsi Your search engine ID - copiați această informație

5. Introduceți ID-ul în cadrul câmpului Search Engine ID pentru a conecta căutarea la website-ul dvs.:

Notă:
Căutarea în site poate fi implementată doar pentru paginile indexate care au fost verificate de către Google. Paginile nou adăugate, pot lipsi din căutare o perioadă de timp.

Puteți activa efecte de animație pentru widget-ul Pictogramă, prin intermediul setărilor sale. Pentru a selecta un efect, click pe widget iar apoi pe imaginea "picătură" din setările de deasupra sa. În fereastra care se deschide, selectați Efecte trecere cursor.

Efectele disponibile sunt:

  • Opacitate
  • Zoom
  • Rotație
  • Luminozitate

Activarea oricărui efect de animație va afișa pictograma "rotiță" care vă va permite să stabiliți animația în mod implicit sau la trecerea cursorului peste:

  • În mod implicit — configurează modul în care pictograma este afișată imediat ce aceasta este încărcată pe site
  • La trecerea cursorului peste — configurează efectul de animație care începe atunci când se trece cu mouse-ul peste pictogramă

Comportamentul animației poate fi, de asemenea, personalizat în cadrul Setări animație. În această secțiune, puteți stabili viteza sau întârzierea în secunde, precum și să selectați tipul mișcării:

  • liniar
  • start rapid (quick start)
  • start lent (slow start)
  • final lent (slow end)

Google și-a actualizat Termenii de Utilizare a serviciului Maps. Acum, pentru a adăuga o hartă pe website, trebuie să obțineți cheia API și să o adăugați în setările widget-ului Hartă.

Pentru a obține cheia API, accesați Google Maps și dați click pe butonul Get started. O fereastră pop-up va fi afișată - aici veți crea un nou proiect.

Notă:
Vă recomandăm utilizarea domeniului site-ului fără punct ca și nume de proiect, deoarece acesta permite doar litere latine, cifre, spații și cratime. Mai târziu, proiectul va fi listat în cadrul platformei Google Cloud sub acest nume.

După crearea unui proiect, veți fi redirecționat către contul Google Cloud. Click pe Create billing account:

Alegeți țara și bifați că sunteți de acord cu Google Terms of Service:

Apoi, completați adresa de client și datele cardului bancar. Aceste informații sunt solicitate de Google pentru a confirma contul. Pentru a verifica acest card, Google va retrage $1 din contul dvs. și va returna suma în maxim o oră.

Sistemul vă va emite o cheie - copiați-l și dați click pe Done pentru a închide fereastra.

Accesași meniul Google Cloud Platform -> APIs and Services -> Library:

Click pe View All sub categoria Maps:

Selectați Geocoding API și activați-l:

Acum, reveniți la uKit și introduceți cheia API pe care ați copiat-o anterior, în setările widget-ului Hartă:

Notă:
De asemenea, puteți obține cheia API din tab-ul APIs and Services -> Credentials:

Notă:
Veți primi un credit gratuit de $300 în contul dvs. de pe Google Cloud Platform, pe care-l puteți folosi în decurs de 12 luni. Dacă depășiți suma sau perioada de utilizare se finalizează, perioada gratuită se încheie iar Google vă va solicita activarea unui abonament cu plată.
Suma din contul dvs. va fi utilizată pentru descărcarea hărților pe website. Google a impus anumite tarife și limite. Dacă nu depășiți limita de 100,000 vizualizări a hărții pe lună (atunci când cineva vizitează o pagină cu o hartă, este echivalentul a 1 vizualizare), costul a 1000 vizualizări hartă va fi de $7. Mai multe informații despre abonamente pot fi găsite aici.
Puteți administra limita în cadrul IAM and admin > Quotas:

Utilizând o clasă pentru elementul site-ului, puteți adăuga un cod HTML care va funcționa doar pentru un anumit widget sau secțiune.

Notă:
Această opțiune pentru adăugarea unei clase personalizare, pentru și posibilitatea de a adăuga coduri HTML sunt disponibile doar în cadrul abonamentului Pro.

Adăugarea unei clase pentru o secțiune

Accesați Aspectul secțiunii:

Deschideți Clasă secțiune în panoul din partea stângă, click pe Adaugă o clasă nouă și introduceți numele acesteia.

Puteți elimina o clasă de care nu aveți nevoie, în orice moment, și să instalați una nouă, în locul ei. Pentru a șterge clasa, click pe pictograma coș:

Clasele adăugate vor fi afișate în partea de sus a secțiunii, dacă treceți cu mouse-ul peste aceasta:

Notă:
Puteți crea până la 3 clase personalizate pentru fiecare element.
Titlul poate include doar caractere latine, cifre, cratimă și linie de subliniere.

Adăugarea unei clase pentru un widget

Puteți specifica o clasă personalizată pentru widget-urile Text, Buton, Card, Pictogramă și Recenzii.

Pentru a adăuga o clasă, click pe widget-ul dorit și creați o clasă în panoul de setări care se va deschide în partea stângă — exact ca în cazul secțiunilor.

Dacă un widget nu are panoul de setări din partea stângă (de exemplu, Text), opțiunea pentru adăugarea unei clase poate fi găsite sub tab-ul Mai multe a barei cu setări.

SendPulse este o platformă care ofertă multiple canale de comunicare cu clienții: e-mail, notificări tip web push, SMS și Viber. Puteți trimite diferite tipuri de mesaje separat, sau chiar să le combinați în răspunsuri automate.

Pentru a conecta SendPulse la website-ul dvs., click pe butonul SendPulse din Panoul Administrativ.

Accesați sendpulse.com și înregistrați-vă în cadrul serviciului, sau autentificați-vă, dacă aveți deja un cont. Accesați tab-ul Push și click pe Add new website:

Introduceți numele domeniului principal al site-ului, în câmpul aferent, în formatul mysite.com și selectați tipul protocolului acestuia — HTTP sau HTTPS.

Notă:

Sau, puteți introduce numele domeniului în forma https://mysite.com/ și SendPulse va identifica automat protocolul acestuia.

Configurați tipul cererii de abonare și aspectul acestuia, apoi treceți la următorul pas.

Veți primi un cod pe care să-l adăugați pe site. Nu trebuie să instalați codul  — doar copiați ID-ul unic al website-ului. Iată un exemplu de ID: be02b659b02e92374761bff265682269_0

Mergeți înapoi la Panoul Administrativ uKit, introduceți ID-ul website-ului în câmpul pentru conectarea SendPulse, apoi dați click pe Save.

Dacă totul este realizat corect, veți vedea un pop-up ce vă va informa că SendPulse a fost conectat cu succes. Publicați website-ul astfel încât notificările tip push să înceapă să funcționeze.

Cum realizez o campanie tip push?
Accesați contul dvs. SendPulse, selectați website-ul și dați click pe Create a push campaign. Apoi, completați toate câmpurile necesare, configurați setările și dați click pe Send.

Notă:
Pentru a crea o campanie tip push, trebuie să aveți cel puțin un abonat. Accesați-vă website-ul și abonați-vă la notificări, astfel încât să puteți crea campaniile.

Notă:
Pentru mai multe informații cu privire la SendPulse, vă invităm să consultați secțiunea lor de Întrebări frecvente.

Aceste două widget-uri arată succesiunea unei acțiuni, aranjată în mod vertical (Cronologie) sau orizontal (Etape). Pot fi utilizate pentru vizualizarea etapelor de lucru, programelor, agenda de evenimente și altele.

Următoarele setări pot fi configurate pentru aceste widget-uri:

  • Pictogramă etapă — evidențiază în mod vizual fiecare etapă. Există 3 opțiuni pentru design: numere, pictograme (fiecare etapă poate avea propria pictogramă) și puncte.
  • Separator — conectează imaginile etapelor cu o linie întreruptă / continuă (această opțiune nu este disponibilă dacă utilizați pictograme pentru afișarea etapelor) sau o săgeată.
  • Interval orar (doar pentru Cronologie) — are ca scop afișarea intervalului stabilit pentru o anumită etapă, dar poate fi utilizat și pentru introducerea altor texte.
  • Titlu — numele etapei.
  • Descriere — permite adăugarea de informații despre etapa respectivă.

Etapele pot fi șterse (1), mutate (2) și adăugate (3) cu ajutorul butoanelor corespunzătoare.

 

amoCRM este un sistem de management a relațiilor cu clienții (CRM) care contorizează potențialii clienți și comenzi, ajutând la creșterea vânzărilor.
Pentru a integra website-ul dvs. cu amoCRM, dați click pe widget-ul amoCRM din Panoul Administrativ uKit.

 


Creați un cont nou și autentificați-vă.

 


1. Creați un cont nou


Introduceți numele și adresa dvs. de e-mail și dați click pe Creare cont.

 

Notă:
Veți primi un mesaj cu datele contului pe adresa dvs. de e-mail. Autentificați-vă pe amoCRM și finalizați înregistrarea urmând instrucțiunile oferite de către sistem.


2. Conectarea unui cont existent


Dacă aveți deja un cont în cadrul amoCRM, click pe Am creat deja un cont și introduceți următoarele date:

  • adresă cont
  • e-mail cont amoCRM
  • cheia API

 


Unde găsesc aceste date?


Autentificați-vă în cadrul contului amoCRM.

  • Adresă cont este o parte unică a adresei contului amoCRM. Puteți să o găsiți în bara URL înainte de "amocrm.com".

 

 
  • e-mail AmoCRM este adresa de e-mail indicată la înregistrare. Pentru a o găsi, accesați Settings > Users - aici veți vedea contul admin și adresa de e-mail conectată la el - aceasta este informația necesară.

 

 
  • Cheia API este un cod personal unic, necesar pentru conectarea contului amoCRM la website-ul dvs. uKit. Accesați Settings, click pe propriul Avatar > Profile din colțul stânga sus și copiați API key.

 

 

Notă:
Aflați mai multe detalii despre cum puteți utiliza amoCRM prin secțiunea lor FAQ.

Pentru a contoriza clienții prin amoCRM, trebuie să configurați în mod corect formularele de feedback, ferestrele tip pop-up și formularele de comandă din magazinul online uKit.


Cum pot configura un formular de feedback?


Un mesaj trimit prin intermediul unui formular de feedback sau de comandă în cadrul magazinului online uKit devine, automat un Lead în amoCRM. Dacă doar vreți să păstrați comenzile clienților într-un singur loc, atunci nu trebuie să realizați nicio modificare la formulare. Dar, dacă scopul dvs. este de a crea o bază de date a clienților cu nume și date de contact (List în amoCRM), trebuie să vă asigurați că formularele de feedback de pe website-ul uKit sunt configurate într-un anume mod.


AmoCRM utilizează următoarele date pentru a crea un contact în baza de date a clienților:

  • Nume
  • Email sau Număr de telefon

Notă:
Asigurați-vă că ambele câmpuri Nume și E-mail/Număr de telefon sunt incluse în formularele website-ului uKit și marcate ca obligatorii. Este important să selectați tipurile de câmpuri Nume, Telefon sau E-mail din listă, atunci când le adăugați:

 

.

 


Configurarea formularelor

Verificați dacă formularul are câmpurile necesare:

  • Nume
  • E-mail sau Număr de telefon

 

Notă:
Stabiliți aceste câmpuri ca obligatorii pentru a avea o comunicare mai facile cu clienții dvs.

Câmpul E-mail este activ în setările ferestrei în mod implicit, în timp ce câmpul Nume trebuie activat în mod manual.

 


Stabiliți aceste câmpuri ca obligatorii.

 

Notă:
Dacă nu sunteți sigur dacă sunt utilizate tipurile de câmpuri corecte pentru colectarea numelor, e-mail-urilor și a numerelor de telefon, vă recomandăm să le ștergeți și să adăugați din nou câmpurile Nume, E-mail sau Telefon.

Accesați setările magazinului online.


Dați click pe Formular de comandă și stabiliți următoarele câmpuri ca obligatorii:

  • Nume
  • E-mail sau Număr de telefon

 

Notă:
Este ușor să vă asigurați că formularul este configurat corect — acesta va conține câmpurile obligatorii Nume, E-mail și Număr de telefon (acestea au o pictogramă în partea dreaptă). Dacă unul dintre câmpuri nu are o pictogramă, ștergeți-l și adăugați-l din nou.

După ce câmpurile sunt configurate, amoCRM va începe să vă creeze baza de date a clienților cu date de contact, dar va crea și o listă cu lead-uri.

 

Widget-urile următoarelor rețele sociale pot fi adăugate pe website-ul uKit:

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • VK
  • Disqus

Aceste widget-uri pot fi găsite în cadrul Constructorului, sub tab-ul Social:
 

Există 2 opțiuni pentru chat live în cadrul uKit: LiveChat și JivoChat. Acestea sunt disponibile în cadrul Constructorului, secțiunea Contact.

 

 

Pentru a adăuga un chat live, trageți widget-ul și amplasați-l în partea stângă/dreaptă a website-ului dvs.:

 

 

Click pe widget-ul adăugat, apoi click pe Creare cont din panoul din partea stângă a paginii, sau conectați un cont existent.

 

Notă:
Setările principale ale chat-ului sunt disponibile în contul furnizorului de servicii. De exemplu, acolo puteți configura design-ul chat-ului, modul în care este afișat pe site dacă toți agenții sunt offline și multe altele.

Widget-ul Calculator cost vă permite să creați un formular pentru calcularea costului produselor sau serviciilor. Formularul include opțiunea de plată online și vă transmite un mesaj imediat ce achiziția a fost finalizată.

Trageți widget-ul pe website, click pe acesta pentru a afișa setările și creați un cont prin intermediul uCalc sau conectați un cont existent.

După ce ați conectat cu succes contul uCalc la website, alegeți unul dintre calculatoarele deja create pe uCalc.

Aflați cum să lucrați cu acest widget prin intermediul uCalc knowledge base.

Adăugarea unui cod personalizat HTML este o opțiune disponibilă doar abonaților Pro. Această opțiune se adresează profesioniștilor care au nevoie de elemente avansate și știu cum să le utilizeze.

Notă
Cunoștințele HTML, CSS și JavaScript sunt necesare pentru lucrul cu acest widget. Erorile de cod pot avea ca rezultat funcționarea/afișarea incorectă a website-ului.

Există 2 moduri prin care puteți adăuga un cod HTML:

  • În cadrul constructorului: Trageți widget-ul Cod HTML pe website și dați click pe acesta pentru a activa editarea:

  • În sau la finalul: Click pe widget-ul Cod personalizat din Panoul administrativ uKit:

În setări puteți alege paginile în cadrul cărora codul va fi afișat, dar și poziția pe o anumită pagină.

Notă:
Trebuie să publicați website-ul pentru ca modificările să fie aplicate.

Un widget este o secțiune esențială presetată cu un conținut standard și anumite funcții. Widget-urile sunt împărțite în categorii și pot fi găsite în cadrul tab-ului Widget-uri din panoul din partea stângă. 

 

 

Acesta este un set de bază de elemente necesare pentru crearea unui website.

 

 

  • Text: Conținului de bază al oricărui website. Puteți alege stilul textului, formatarea și culoarea
  • Imagine: Adăugați propriile imagini sau alege unele din bibliotecă
  • Galerie: Ajută la aranjarea imaginilor într-un mod plăcut
  • Slider: Un set de slidere, fiecare poate avea un text și design personalizat
  • Meniu: Ajută la crearea meniului de navigare
  • Buton: Este utilizat pentru a afișa o acțiune sau să integrați un link
  • Pictogramă: Este utilizată pentru a sublinia aspectele cheie ale textului și a adăuga un marcaj vizual conținului

 

  • Separator: Ajută la separarea elementelor website-ului într-un mod plăcut
  • Spațiu: Creează un spațiu gol între widget-uri

 

  • Citat: Vă permite să vă completați conținutul website-ului cu citate
  • Card: Este perfect pentru prezentarea elementelor cheie și a ofertelor, sau descrierea produselor și serviciilor
  • Tabel: Poate fi utilizat pentru aranjarea unei cantități mari de informații, într-un mod consecvent
  • Tabel Pro: Poate fi utilizat pentru crearea de tabele, cu opțiuni avansate de design, copia și uni celule
  • Recenzii: Vă permite să adăugați până la 9 recenzii despre produsele, serviciile și modul dvs. de lucru
  • Pași: Aranjarea orizontală a unei secvențe de pași
  • Cronologie: Aranjarea verticală a unei secvențe de pași
  • Listă de prețuri: O listă de produse și servicii, cu o scurtă descriere și prețul aferent
  • Spoiler: Vă ajută să aranjați într-un mod mai convenabil navigarea site-ului și structura paginii. Vă permite să ascundeți un text lung, descrieri detaliate, întrebări-răspunsuri și multe altele.
  • Temporizator: O numărătoare inversă până la finalul unei oferte speciale sau lansarea unui produs
  • Cod HTML: Vă permite să adăugați și să modificați codul HTML de pe paginile website-ului
  • Căutare Google: Ajută vizitatorii să găsească ce au nevoie în cadrul website-ului
  • Calculator cost: Creează un calculator al costului pentru produsele și serviciile dvs,. chestionare și formulare de feedback, prin intermediul uCalc
  • Widget-ul Știri: Arată o previzualizare a celor mai noi știri adăugate în cadrul blogului site-ului
  • Buton de bază: este utilizat pentru afișarea unei acțiuni sau încorporarea unui link. Vă recomandăm utilizarea widget-ului Buton care poate fi găsit în secțiunea de Bază. Include toate funcțiile widget-ului vechi și are setări avansate pentru design și link

 

  • Produs: Un widget încorporat pentru magazin online, oferit de uKit

 

  • Ecwid: Widget pentru magazin online, oferit de către Ecwid
  • Bara laterală AddThis: Un instrument simplu pentru a adăuga o bară laterală cu butoanele de Distribuire pe website
  • Calculator cost: Creează un calculator de costuri pentru produse și servicii, chestionare și formulare de feedback cu ajutorul uCalc
  • Vremea: Arată vremea actuală și prognoza meteo pentru următoarele zile, pentru orașul selectat

 

  • Fișier: Un document, software sau orice alt document care poate fi descărcat de pe website-ul dvs.
  • Video: Vă permite să adăugați un video de pe YouTube sau alte servicii de găzduire video
  • SoundCloud: Vă permite să adăugați melodii din cadrul serviciului SoundCloud direct pe website-ul dvs.
  • SlideShare: Un serviciu pentru distribuirea de prezentări, documente și video

 

  • Date de contact: Afișează datele dvs. de contact
  • Formular de contact: Vă ajută să creați un formular de feedback, un formular de comandă sau un formular de recenzie
  • Apelare client: Permite vizitatorilor website-ului dvs. să solicite să fie apelați
  • Hartă: Arată locația companiei dvs. pe hartă, specifică orele de lucru și alte informații utile
  • MailChimp: Un serviciu pentru trimiterea de e-mail-uri automate. Adăugați formularul MailChimp pe website și începeți să colectați abonați
  • LiveChat, LiveAgent și JivoSite: Chat-uri online pentru a oferi suport live vizitatorilor website-ului

 

  • Rețele sociale: Un set de link-uri către conturile sau grupurile dvs. din media socială
  • Butoane distribuire: Creați butoane pentru distribuire și apreciere pentru website-ul dvs., prin intermediul uSocial
  • Bara laterală AddThis: Un instrument simplu pentru a adăuga o bară laterală cu butoane de distribuire pe website-ul dvs.
  • Facebook: Afișează feed-ul și persoanele care vă urmăresc pagina de Facebook
  • Twitter: Afișează stream-ul cu Tweet-urile dvs.
  • Instagram: Afișează imaginile de pe contul dvs. de Instagram 
  • Pinterest: Imaginile de pe panoul dvs. Pinterest
  • VK: Arată abonații de pe grupul dvs. VK 

 

  • Galerie: Vechea versiune a Galeriei, de asemenea ajută să aranjați imaginile într-un mod plăcut. Vă recomandăm să utilizați versiunea actualizată pe care o puteți găsi în secțiunea Bază.
  • Antet: Vă ajută să aranjați conținutul în grupuri separate vizual. Vă recomandăm utilizarea widget-ului Text din categoria Bază. Acesta conține funcționalitatea widget-ului Antet dar și multe alte funcții.
  • Spațiu: Creează un spațiu gol între widget-uril. Vă recomandăm utilizarea widget-ului Spațiu pe care-l puteți găsi în secțiunea Structură. Are toate funcțiile vechiului widget, precum și una în plus: puteți modifica spațiul în versiunea adaptivă.
  • Pictogramă: Este utilizată pentru a puncta aspecte cheie ale textului și pentru a adăuga o semnalare vizuală asupra conținutului. Vă recomandăm utilizarea widget-ului Pictogramă din cadrul secțiunii Bază. Include toate funcțiile vechiului widget, precum și un design extins și setări link, dar și o bibliotecă mai bogată.
  • Separator: Este utilizat pentru a sublinia anumite aspecte cheie de text și pentru a sublinia vizual un anume conținut. Vă recomandăm utilizarea widget-ului Separator pe care-l puteți găsi în secțiunea Structură. Include toate funcțiile vechiului widget, precum și setări avansate de design.

 

Notă: 
Puteți activa/dezactiva vechile widget-uri în secțiunea Setări din Panoul Administrativ:

Toate widget-urile din cadrul uKit pot fi personalizate. Puteți și chiar e recomandat să le modificați, astfel încât să se plieze complet pe conținutul website-ului, în loc să lăsați conținutul standard. Primul pas pe care trebuie să-l faceți pentru modificarea unui widget, este să dați click pe acesta iar un panou cu toate setările care pot fi personalizate va apărea în partea stângă.

Mai jos se regăsește lista cu widget-urile principale, a cărei personalizare este esențială pentru website-ul dvs.:

 

 

  1. Click pe pictograma "creion" și completați datele de contact
  2. Selectați design-ului widget-ului
  3. Creați o listă cu date de contact, care va fi afișată pe website-ul dvs.

 

 

Link-uri către grupurile din rețelele sociale


Trageți widget-ul Rețele sociale pe website și adăugați link-urile conturilor dvs. și a grupurilor din media socială.

 
  1. Selectați design-ul widget-ului
  2. Stabiliți tipul de alineat
  3. Realizați o listă cu butoanele din media socială care vor fi afișate

 

 

Notă:
Adăugați link-urile către conturile dvs. din media socială și aranjați butoanele în ordinea în catre preferați, trăgând elementele în panoul din partea stângă.


Widget-urile Media socială


Afișează feed-ul paginii din media socială vizitatorilor site-ului, prin simpla adăugare a widget-ului preferat.

 
  1. Adăugați un link către contul din media socială
  2. Stabiliți câmpurile care vor fi afișate în cadrul widget-ului

 

 

 

  1. Selectați serviciul preferat
  2. Adăugați-vă marcajele pe hartă
  3. Activați setările necesare

 

 

Marcaje hartă:
Introduceți adresa dvs., un marcaj pentru titlu și informații suplimentare despre compania dvs.

Puteți adăuga până la 50 de marcaje pe hartă.

 

Widget-ul Video vă permite să adăugați fișiere video găzduite de YouTube, Facebook și Vimeo. Adăugați widget-ul pe website-ul dvs., dați click pe acesta pentru a afișa setările și introduceți link-ul către video.

Selectați rația aspectului: Standard 16:9 sau original. Unele hosting-uri video oferă setări suplimentare. 

Notă:
Asigurați-vă că opțiunea pentru a include video-urile pe website-uri terțe este activată în setările video-ului din partea website-ului gazdă.

 

Puteți adăuga până la 10 imagini în cadrul widget-ului Slider.
Dacă doriți ca slider-ul să nu conțină texte sau butoane, luați în considerare utilizarea widget-ului Galerie și selectarea tipului de design Slideshow. În acest caz, numărul de imagini pe care le puteți adăuga este nelimitat.

 

Adăugați un formular de comentarii cu ajutorul widget-ului Disqus - acesta este disponibil pentru paginile de tip Știri (acele pagini marcate de pictograma "megafon"). Când dați click pe pagina de tip Știri, încă un “megafon” va apărea în partea din stânga - prin intermediul acestuia puteți accesa setările paginii.

Click pe orice postare de pe pagina Știri sau creați una nouă pentru a deschide setările și activați opțiunea Comentarii. Widget-ul Disqus va fi afișat sub postare.

Pentru a activa comentariile, dați click pe website - se vor deschide setările - creați un cont prin intermediul Disqus sau conectați un cont deja existent.

Notă:
Dacă doriți să activați comentariile pe un alt tip de pagini, contactați echipa noastră de Asistență tehnică.

Pentru a adăuga fișiere pe website, utilizați widget-ul Fișier, disponibil în cadrul Constructorului, în tab-ul Media.

 

 

Amplasați widget-ul pe pagină și dați click pe el. În cadrul setărilor, click pe Modifică pentru a adăuga un fișier sau doar trageți-l în câmp.

Mai jos puteți vedea lista fișierelor și formatelor permise de widget-ul Fișier.

 

  • simple
  • rtf
  • vnd
  • djvu
  • png
  • jpg / jpeg
  • gif
  • tiff
  • x-icon
  • bmp
  • x-bmp
  • x-ms-bmp
  • .*opendocument.*
  • .*ms-excel
  • .*openxmlformats.*
  • msword
  • pdf
  • zip
  • x-rar
  • x-tar
  • x-gzip

Notă:
Dimensiunea maximă pentru fișiere este de 30 MB.

 

În setările widget-ului puteți:

  • Specifica numele fișierului
  • Adăuga o descriere a fișierului
  • Atribui o acțiune la click pentru un fișier: descărca fișierul. deschide în fereastra curentă sau una nouă. În mod standard, toate fișierele sunt descărcate. Pentru a modifica această acțiune standard, click pe widget și selectați opțiunea dorită din panoul din stânga. Această setare este disponibilă pentru toate tipurile de fișiere permise pe uKit, dar dacă un anumit tip de fișier nu poate fi vizualizat din cauza limitărilor browser-ului, fișierul va fi descărcat
  • Selecta un design pentru widget
  • Stabili alinierea
  • Stabili modul de afișare a elementelor widget-ului
  • Adăuga o clasă pentru widget
  • Activa statisticile

 

Notă:
Modificările realizate în cadrul widget-ului Fișier pot fi vizualizate doar pe site-ul publicat — un fișier nu poate fi deschis sau descărcat în modul Previzualizare sau Editor.