Pixelul este un instrument de analiză web care vă permite să măsurați eficiența campaniilor de marketing și să analizați acțiunile persoanelor de pe website.
În cadrul constructorului uKit, puteți conecta un Pixel Facebook pentru website. Această opțiune este disponibilă pentru abonamentele de Bază, eCommerce și Pro.
De ce am nevoie de un Pixel?
Pixel este un instrument foarte util și convenabil pentru retargeting, urmărirea ratelor de conversie și optimizarea campaniilor de marketing. Vedeți detaliile mai jos:
- Retargeting este o metodă de a afișa o reclamă în funcție de interesele vizitatorilor. De fiecare dată când un vizitator nou accesează site-ul, pixelul salvează informații despre media socială a vizitatorului și le afișează reclame targhetate.
- Urmărirea ratei de conversie. Un pixel permite webmaster-ului să monitorizeze acțiunile vizitatorului de pe orice dispozitiv. Pixelul salvează informații despre acțiunile vizitatorului și afișează acestuia reclame targhetate.
- Optimizare campanii de marketing. Adăugarea unui pixel este un mod foarte bun de a eficientiza eforturile de promovare prin verificarea și optimizarea anumitor parametri. După colectarea informațiilor despre acțiunile vizitatorilor, pixelul realizează modificări asupra configurației reclamei pentru a mări eficiența și creste vânzările pe website-ul dvs.
Cum configurez un Pixel Facebook
1. Click pe widget-ul Facebook Pixel din Panoul Administrativ
2. Creați un cont Facebook și accesați Events Manager pentru a crea un pixel.
3. În fereastra care va apărea introduceți numele pixelului și adresa URL a site-ului apoi dați click pe Continue.
4. Închideți fereastra care conține codul de instalare a pixelului și copiați ID-ul pixelului pe pagina care va apărea.
5. Mergeți înapoi în Panoul Administrativ uKit, introduceți ID-ul în câmpul aferent și dați click pe Salvează.