General
Domenii
Publicarea
Promovare
Tarife
Interfață
Widget-uri
Selectați browser-ul dvs. și urmați pașii de mai jos.
1. Click pe Ctrl + Shift + Del;
2. În fereastra Clear browsing data, debifați toate câmpurile, mai puțin Cached images and files, apoi selectați intervalul de timp pentru care browser-ul ar trebui să elimine datele.
3. Click pe Clear browsing data.
1. Apăsați tastele Ctrl + Shift + Del;
2. În fereastra Clear Recent History, apoi selectați intervalul de timp pentru care browser-ul ar trebui să elimine datele.
3. Deschideți meniul rulant Details și asigurați-vă că doar căsuța Cache este bifată
4. Click pe Clear Now.
1. Apăsați tastele Ctrl + Shift + Del;
2. În fereastra Clear browsing data, selectați intervalul de timp pentru care browser-ul ar trebui să elimine datele.
3. Asigurați-vă că doar căsuța Cached images and files este selectată și dați click pe Clear browsing data.
1. Apăsați pe tastele Ctrl + Shift + Del;
2. În fereastra Delete Browsing History, bifați Temporary Internet files. Asigurați-vă că nu ați selectat nicio altă opțiune.
3. Click pe Delete.
1. În bara de meniul, dați click pe Safari > Preferences > Advanced.
2. Activați Show Develop menu în bara meniu.
3. În bara de meniu, click pe Develop iar apoi alegeți Empty Caches.
1. Click pe pictograma "3 dots", apoi accesați Settings.
2. Sub tab-ul Clear browsing data, dați click pe Choose what to clear.
3. Bifați Cached data and files. Asigurați-vă că nimic altceva nu este selectat.
4. Click pe Clear.
Toate design-urile din cadrul uKit pot fi personalizate, în sensul că imaginile și textele pot fi înlocuite cu ușurință, în funcție de tema website-ului. Asta înseamnă că puteți alege un design din orice categorie disponibilă - alegeți în funcție de culorile, font-urile etc care vă plac cel mai mult. De exemplu, prin înlocuirea imaginilor standard cu unele personalizate, puteți transforma un design din categoria Medical într-unul pentru jocuri, sau puteți alege un design din categoria Cafenele & restaurante și să-l transformați într-un website pentru o firmă de curățenie.
Deseori, o afacere se extinde înafara granițelor țării de unde a pornit, și este necesar să vă adresați clienților care vorbesc o altă limbă. Proprietarii de afaceri sunt puși în fața încercării de a adapta propriile produse unei țări străine și să creeze o prezentare atractivă a acestora pe website.
Cum pot crea un website multilingvist prin uKit?
Din punct de vedere tehnic, o versiune localizată este un website separat, cu același conținut, dar cu un nume diferit. Atunci când versiunea principală a website-ului este gata, contactați echipa de suport uKit și specificați limba în care doriți să realizați localizarea. Vom crea pentru dvs. o copie a acestuia, astfel încât să nu fie necesar decât să traduceți textele.
O copie este creată având un nume de domeniu tehnic (subdomeniu). La trimiterea cererii către echipa de suport, puteți indica adresa tehnică pe care o preferați pentru website. De exemplu, dacă versiunea principală are adresa site.ukit.me, website-ul pe care-l localizați pentru Spania ar putea fi de forma sp-site.ukit.me.
Vă recomandăm să alegeți zone de domeniu internaționale, pentru website-uri multilingvistice, precum *.com, *.net, *.org.
Conectați domeniul personalizat website-ului principal (de exemplu, site.com). Apoi, creați și conectați subdomenii pentru versiunile site-ului, în funcție de limbă, de exemplu: en.site.com , pt.site.com
Trecerea de la o versiune a website-ului la alta, poate fi realizată prin:
- widget-ul Buton
- link-uri adăugate elementelor din meniu
- butoane în antetul website-ului
Puteți amplasa butoane pentru schimbarea limbii în antetul website-ului în mod individual, dacă aveți activ abonamentul Pro. Dacă aveți un alt tip de abonament, vă rugăm să contactați echipa de suport pentru a vă ajuta cu adăugarea butoanelor.
Trebuie să achiziționez un abonament suplimentar pentru fiecare versiune a unui website multilingvist?
A avea un website multilingvist - mai multe versiuni alea aceluiași website, dar în limbi diferite, nu presupune un cost suplimentar. După ce ați finalizat traducerea conținutului, contactați echipa de asistență tehnică și vă vom extinde abonamentul curent la toate versiunile localizate ale website-ului.
Programul nostru de afiliere vă permite să câștigați bani pentru invitarea noilor utilizatori în cadrul uKit și poate fi soluția ideală pentru webmasteri, blogeri, studio-uri de web-design sau proprietari de platforme populare.
Vă oferim:
- 30% comision pentru toate plățile realizate de utilizatorii afiliați
- Panoul de control pentru program
- Termeni benefici
- Plăți la cerere
- Suport tehnic rapid
După ce v-ați înregistrat în programul de afiliere, veți primi acces la panoul de control care vă permite să vizualizați statisticile detaliate pentru click și înregistrare.
Nu, singura variantă prin care site-ul va fi șters este dacă o faceți dvs. manual.
Pentru a șterge un website, accesați Panoul Administrativ al acestuia -> Setări -> Securitate.
Rețineți că această acțiune este una ireversibilă - după ștergere, nu veți mai avea posibilitatea de a restaura website-ul.
Insignele sunt mici premii pe care le acordăm website-urilor, în momentul realizării unor pași importanți în dezvoltarea acestora. Acesta este modul nostru de a vă felicita pentru munca depusă în dezvoltarea site-ului.
Puteți vedea toate insignele disponibile dând click pe butonul Toate insignele din Panoul Administrativ.
Fereastra care afișează mesajul A apărut o eroare este utilizată, în mod general, pentru detectarea erorilor mici. Este important pentru noi să colectăm datele cu privire la erorile care apar pe website.
Dacă ați primit această eroare, vă rugăm să o raportați către echipa de suport, specificând dispozitivul utilizat pentru editarea website-ului, sistemul de operare și versiunea browser-ului.
De asemenea, vă rugăm să realizați o captură de ecran cu eroarea, dar având consola browser-ului deschisă. Aceasta poate fi accesată prin combinația de taste Ctrl + Shift + I în marea majoritate a browserelor, iar apoi dați click pe tab-ul Console:
Unele extensii de browsere, care au ca scop blocarea reclamelor precum AdBlock, Adblock Plus, AdGuard etc, pot influența în mod negativ modul de funcționare al constructorului de website-uri. Vă recomandăm ori să le dezactivați atunci când lucrați pe website-ul dvs., ori să adăugați ukit.com în lista de excepții.
Când extensiile de blocare a reclamelor sunt activate, puteți întâmpina uneie din aceste situații:
- este imposibil să adăugați o postare pe pagina Știri în modul Constructor
- previzualizarea website-ului nu este afișată în mod corect
- nu este permisă încărcarea scripturilor de sistem necesare pentru funcționarea corectă a website-ului
- când dați click pe butonul Modifică din cadrul Panoului Administrativ uKit, website-ul se încarcă foarte încet
Un subdomeniu este o parte a domeniului principal care este separată de acesta printr-un punct, de exemplu help.ukit.com este un subdomeniu al ukit.com.
Dacă domeniul principal este deja conectat la un website creat prin intermediul uKit, puteți crea și conecta un subdomeniu la un alt website uKit în modul următor:
Accesați secțiunea Domenii din Panoul Administrativ uKit:
Sub secțiunea Domenii, click pe butonul Conectare domeniu și introduceți numele subdomeniului.
Dacă aveți un domeniu achiziționat dinainte prin intermediul uKit sau dacă un website are deja atașat un domeniu, deschideți secțiunea Conectate la website și dați click pe butonul Conectare alt domeniu.
Introduceți numele subdomeniului.
Confirmați proprietatea asupra domeniului:
Serverele de nume uKit sunt deja indicate pentru un domeniu principal, aceleași NS vor fi stabilite automat pentru toate subdomeniile create. La al doilea pas, click pe Am configurat serverele de nume (NS):
Website-ul dvs. va fi disponibil imediat prin intermediul oricărui domeniu veți conecta.
Este posibil să creați subdomenii multi-nivel care conțin mai mult de un subdomeniu separat prin punct, de exemplu ro.help.ukit.com.
Cum conectez un subdomeniu la un website non uKit?
Dacă aveți un website creat pe o altă platformă decât uKit și doriți să conectați un subdomeniu la acesta, accesați setările domeniului principal:
Adăugați o înregistrare pe domeniu de tip A sau CNAME și indicați subdomeniul dorit în cadrul câmpului Nume.
Un subdomeniu a fost creat, acum puteți să-l conectați la website-ul dvs.
Accesați Panoul Administrativ uKit și click pe Domenii:
În secțiunea Achiziționate, click pe butonul Reînnoire din dreptul numelui domeniului pe care doriți să-l actualizați.
Alegeți o metodă de plată:
- Card bancar — plata prin intermediul cardurilor bancare, Visa sau MasterCard
- PayPal — plata prin intermediul PayPal sau a unui card atașat contului dvs. PayPal
Apoi, selectați perioada pentru care doriți să reînnoiți și continuați plata.
Domeniul va fi reînnoit pentru perioada selectată imediat ce plata este procesată.
Pentru a crea adrese de e-mail personalizate, puteți utiliza orice serviciu care oferă această opțiune, precum domain.yandex.com. Crearea unei adrese de e-mail prin intermediul acestui serviciu este ușoară și rapidă, trebuie doar să urmați pașii prezentați pe site-ul acestora.
Pentru a realiza o adresă de mail în baza domeniului, trebuie să modificați setările DNS ca și confirmare. Dacă aveți întrebări cu privire la crearea unei adrese de e-mail, nu ezitați să contactați echipa de Asistență Tehnică.
În secțiunea Domenii din Panoul Administrativ uKit puteți alege să înregistrați sau să conectați unul sau mai multe domenii personalizate, precum mysite.com.
După ce setările au fost configurate, website-ul dvs. va fi disponibil prin intermediul adresei conectate. De asemenea, veți avea posibilitatea de a accesa secțiunea Înregistrări domeniu.
Accesați secțiunea Domenii din Panoul Administrativ:
Dați click pe Cumpără un domeniu.
Introduceți denumirea dorită în căsuța de căutare iar sistemul va oferi câteva variante cu diferite extensii. Alegeți domeniul dorit și dați click pe Achiziționează.
Asigurați-vă că domeniul selectat este corect. Este imposibil să modificați denumirea acestuia după finalizarea procesului de înregistrare.
Alegeți metoda de plată dorită:
- Card bancar — se poate achita cu un card Visa sau MasterCard
- PayPal — plata prin intermediul soldului PayPal sau a unui card atașat contului Paypal
- Cod promo — dacă aveți un cod promoțional pentru domeniul, introduceți-l pentru a înregistra sau reînnoi un domeniu în mod gratuit
Apoi, selectați perioada de înregistrare și dați click pe Achită:
După efectuarea plății, completați datele pentru proprietarul domeniului, urmând instrucțiunile sistemului iar apoi selectați website-ul la care doriți conectarea domeniului.
Dacă nu aveți un domeniu personalizat, puteți să-l achiziționați direct prin intermediul uKit. În acest caz, domeniul va fi conectat în mod automat, fără a fi necesare alte acțiuni din partea dvs.
Dacă aveți deja un domeniu, accesați Panoul Administrativ uKit, secțiunea Domenii.
Click pe Conectare domeniu.
Introduceți domeniul și dați click pe Conectare:
Confirmați că sunteți proprietarul domeniului dând click pe Da, am înregistrat acest domeniu:
Specifecați serverele de nume uKit prin intermediul registratorului domeniului:
- ns1.ukit.com
- ns2.ukit.com
- ns3.ukit.com
La finalizare, dați click pe Am configurat serverele de nume (NS):
Website-ul va fi disponibil prin noua adresă în 6-72 ore. În mod normal durează până la 24 de ore pentru ca modificările să aibă efect.
Cum deconectez un domeniu de la vechiu meu site uKit pentru a-l atașa la unul nou?
Pentru a atașa un domeniu la un nou website uKit, mai întâi trebuie să-l deconectați de la website-ul curent. Accesați secțiunea Domenii din Panoul Administrativ al website-ului vechi, căutați domeniul în cadrul tab-ului Conectate la website, apoi dați click pe pictograma X:
După ce ați deconectat domeniul, accesați Panoul Administrativ al site-ului nou, secțiunea Domenii și atașați domeniul dorit. Dacă nu ați realizat nicio modificare în cadrul setărilor domeniului, acesta va fi conectat instant la noul site.
Subdomeniul standard precum site.ukit.me nu mai poate fi modificat după crearea website-ului. Pentru a alege un nou subdomeniu, trebuie să creați un site nou.
Însă, ca și alternativă, aveți posibilitatea să achiziționați un domeniu personalizat, precum site.com prin secțiunea Domenii a Panoului Administrativ, sau să vă conectați propriul domeniu achiziționat anterior de la orice registrator de domenii.
Puteți conecta un număr nelimitat de domenii la website-ul dvs. uKit.
Unul dintre domeniilor conectate este cel principal. Vizitatorii subdomeniului și a domeniilor secundare, vor fi redirecționați automat către cel principal. Puteți stabili oricare din domeniile conectate ca fiind principal.
Dacă ați conectat un domeniu personalizat la website-ul uKit, puteți crea și o adresă personalizată pentru acesta, precum nume@domeniuldvs.com.
În primul rând, trebuie să creați căsuțele de e-mail prin intermediul unui serviciu extern, ex. Gmail for Work. Apoi le puteți conecta prin adăugarea înregistrărilor necesare la domeniu, în cadrul secțiunii Domenii din Panoul Administrativ uKit.
Contactați furnizorul dvs. de hosting pentru e-mail și solicitați-le înregistrările care trebuie adăugate. Apoi, accesați Panoul Administrativ uKit > Domenii > Conectate la website > click pe pictograma cu rotiță > Înregistrări domeniu > Adaugă.
Pentru instrucțiuni pas cu pas despre cum să administrați înregistrările domeniului prin intermediul uKit, click aici.
Puteți administra înregistrările domeniului prin intermediul secțiunii Domenii din Panoul Administrativ uKit. Dați click pe pictograma "rotiță" din dreptul numelui domeniului, selectați tab-ul Înregistrări domeniu în setările care apar și specificați înregistrările CNAME, MX, TXT sau tip A.
Pentru a adăuga alte înregistrări, vă rugăm să contactați echipa de Asistență Tehnică.
uKit are următoarele servere de nume:
- ns1.ukit.com
- ns2.ukit.com
- ns3.ukit.com
După modificarea serverelor de nume în cele ale uKit, poate dura până la 24 de ore ca acestea să fie salvate și website-ul uKit să se deschidă prin intermediul domeniului conectat. În unele cazuri, în funcție de furnizorul dvs. de internet, perioada de așteptare poate fi de până la 72 de ore.
Dacă au trecut 72 de ore de la modificarea serverelor de nume, iar domeniul încă nu a fost conectat, asigurați-vă că l-ați adăugat în cadrul secțiunii Domenii din Panoului Administrativ uKit și ați urmat pașii din acest manual. Dacă ați realizat toate acțiunile corect, dar domeniul încă nu este conectat, vă rugăm să contactați echipa de asistență tehnică.
SSL este un protocol securizat care vă permite să creați un canal sigur între website-ul dvs. și vizitatori.
Un certificat SSL este o semnătură unică digitală a website-ului care este necesar pentru a crea un canal securizat între client și server.
Certificatul SSL vă permite să:
- Confirmați autenticitatea website-ului și să verificați proprietarul acestuia
- Oferiți criptarea datelor transmise
- Vă protejați împotriva falsificării datelor atunci când acestea sunt transmise în rețea
HTTPS este un protocol securizat care vă permite criptarea datelor și o transmite prin intermediul protocolului SSL.
Începând cu luna ianuarie 2017, browserele Firefox și Chrome etichetează ca site-uri sigure doar cele securizate prin HTTPS.
În cadrul uKit, puteți atașa un certificat SSL la website-ul dvs. uKit în mod gratuit.
Un certificat SSL este activat automat pentru toate website-urile uKit care au un domeniu personalizat conectat.
Înainte de activarea unui certificat SSL, trebuie să conectați un domeniu propriu la website. Nu este posibil să activați un certificat la subdomeniile de tipul siteulmeu.ukit.me. Puteți achiziționa un domeniu din Panoul Administrativ uKit sau conecta unul deja achiziționat (indiferent de registrator).
Procesul de activare a unui certificat poate dura între 15 minute și o oră. Imediat ce certificatul a fost conectat, website-ul la fi disponibil prin intermediul protocolului HTTPS.
Pentru a dezactiva activarea automată a SSL, accesați Panoul Administrativ -> Certificate SSL:
Apoi, dezactivați opțiunea Se emite automat un certificat SSL la conectarea unui domeniu:
Această setare nu va deconecta SSL-urile deja active, dar certificatele nu vor fi activate pentru noi domenii.
Există două variante de a vă publica website-ul::
- Click pe Publică în Panoul Administrativ uKit.
- în Constructor, click pe butonul Publică din partea stângă jos.
Accesați secțiunea Setări din Panoul Administrativ uKit:
Activați modul 'Lucrări de mentenanță':
Pentru a face website-ul din nou vizibil, dezactivați modul 'Lucrări de mentenanță' și publicați din nou site-ul.
O copie de rezervă păstrează versiunea unui website dintr-un anumit moment, astfel încât dvs. să puteți reveni la aceasta mai târziu.
Recomandăm să creați copii de rezervă înainte de a realiza modificări majore la website, astfel încât să puteți reveni la versiunea anterioară, dacă este cazul.
uKit oferă 2 variante pentru realizarea copiilor de rezervă:
- Copii de rezervă automate.
Săptămânal, creăm copii de rezervă pentru întregul website. Dacă nu există vreo modificare pe site, sistemul nu va recrea copia existentă.
La finalul lunii curente, copia de rezervă din prima săptămână este stocată ca și copie lunară. Celelalte copii vor și șterse.
Dacă efectuați modificări în fiecare lună, la finalul anului veți avea 11 copii de rezervă lunare. La împlinirea unui an de la crearea site-ului, sistemul realizează copii la fiecare 4 luni. Începe prin salvarea primei copii lunare din an. Are loc dacă prima copie lunară este creată de mai bine de un an și intervalul dintre cea mai nouă copie și prima lunară este mai mare de 3 luni.
Video-ul de mai jos este o prezentare vizuală a modului în care copiile automate sunt salvate și eliminate:
2. Copii de rezervă manuale
Copiile manuale pot fi realizate direct de către utilizatori, oricând doresc aceștia. Pentru a crea o copie de rezervă manuală, accesați Constructorul și dați click pe pictograma cu ceas din colțul stânga jos.
Apoi, dați click pe butonul + Creează o copie de rezervă.
Puteți crea până la 10 copii manuale. Copiile care nu vă sunt necesare pot fi ștearse oricând doriți.
Cum pot restaura o copie de rezervă?
Click pe copia de rezervă pe care doriți să o restaurați pentru a o deschide în modul previzualizare.
Dacă este copia potrivită, atunci dați click pe butonul Restaurează iar site-ul va fi adus la starea de la momentul creării copiei de rezervă.
Pentru a vizualiza copiile de rezervă create automat, dezactivați opțiunea "Arată doar manual" din partea de jos a Constructorului.
Widget-ul "Produs" nu-și salvează conținutul la crearea unei copii de rezervă.
Mai jos regăsiți instrucțiunile pentru diferite browsere. Selectați browser-ul dvs. și urmați instrucțiunile.
Google Chrome
1. Utilizați combinația de taste Ctrl + Shift + Del.
2. Pe pagina care va apărea, selectați căsuțele din dreptul Cookie-uri și alte date privind site-ul și pluginul și Imaginile și fișierele memorate în cache.
3. Utilizați meniul din partea de sus pentru a selecta cantitatea de informații pe care doriți să o ștergeți. Selectați De la început dacă doriți să le ștergeți complet.
4. Click pe Ștergeți datele de navigare.
Mozilla Firefox
1. Utilizați combinația de taste Ctrl + Shift + Del.
2. În fereastra Șterge istoric recent, din meniul rulant, selectați perioada de timp pentru care doriți să realizați această acțiune.
3. Deschideți lista Detalii și activați doar opțiunea Cache.
4. Click pe Șterge acum.
Opera
1. Utilizați combinația de taste Ctrl + Shift + Del.
2. În fereastra Șterge istoric navigare, selectați perioada de timp pentru care doriți să realizați această acțiune.
3. Asigurați-vă că doar opțiunea Imaginile și fișierele memorate în cache este activată și dați click pe butonul Ștergeți datele de navigare.
Internet Explorer
1. Utilizați combinația de taste Ctrl + Shift + Del.
2. În fereastra Șterge istoric navigare, selectați Fișiere de Internet temporare. Asigurați-vă că celelalte opțiuni sunt dezactivate.
3. Click pe butonul Șterge.
Safari
1. Click pe Safari în colțul din stânga sus a ecranului. În meniul care apare, dați click pe Preferințe.
2. În fereastra care apare, dați click pe tab-ul Confidențialitate, apoi pe butonul Șterge datele pentru toate website-urile.
3. Click pe Șterge acum în fereastra care se va deschide.
O pagină multi link este o pagină care arată minunat pe dispozitivele mobile și conține toate link-urile către serviciile dvs. de messenger și ale paginilor din media socială. Aici, puteți adăuga și alte link-uri importante, precum și informații despre afacerea dvs.
Ce beneficii are?
Cel mai des, o pagină multi link este utilizată pentru Instagram, deoarece doar un singur link poate fi specificat în antetul profilului, dar poate fi utilă dacă o adăugați și pe alte rețele, precum Facebook, Twitter, Telegram, etc. Va fi de neînlocuit în câmpul informații despre dvs. sau despre brand-ul dvs.
Cum pot crea o pagină multi link, în mod gratuit?
Autentificați-vă în cadrul website-ului uSocial și accesați secțiunea multiple link page builder.
Introduceți informații generale despre dvs.: nume sau brand, informații importante despre dvs. și link-ul principal unde se pot afla mai multe informații despre dvs.
De asemenea, puteți adăuga utilizatorul de Instagram în câmpul principal, urmând formatul @my_instagram.
Apoi, alegeți profilurile media sociale pe care doriți să le adăugați în cadrul paginii multi link și apoi introduceți URL-urile în câmpurile corespunzătoare.
Selectați stilul dorit pentru pagina multi link și stabiliți stilul butonului.
Adăugați datele de contact în secțiunea corespunzătoare.
Scrieți utilizatorul de Telegram în câmpul destinat pentru Telegram. Dacă întâmpinați dificultăți în a-l găsi, puteți apela la ghidul nostru.
Pentru câmpurile WhatsApp, Viber și Call, introduceți numărul de telefonul pe care-l utilizați, în format internațional, începând cu prima cifră. Semnul "+" va fi adăugat în mod automat.
Felicitări! Acum aveți o pagină multi link pregătită pentru publicare. Derulați pagina până în partea de jos și dați click pe Publish.
În fereastra care se va deschide, previzualizați pagina și copiați link-ul către aceasta.
Adăugați link-ul acesteia în antetul profilului din conturile media sociale pentru a crește vânzările. Acum, clienții vă pot contacta prin metoda preferată.
Ce reprezintă acest tag?
rel="canonical" este un instrument care poate fi folosit în cazul paginilor duplicate. Atunci când același conținut este disponibil la URL-uri diferite, link-urile tip canonical indică pagina principală. Aceasta este pagina (cea prioritară) care va fi indexată de către motoarele de căutare și tot traficul de pe paginile duplicate va fi redirecționat către această pagină principală.
<link rel="canonical" href="https://ukit.com/main-url" />
Acest tag este utilizat constant de către principalele motoare de căutare. Din punctul de vedere al optimizării SEO, link-urile canonical sunt considerate a fi necesare pentru anumite tipuri de pagini.
Link-urile canonical pot fi utile în cadrul uKit atunci când:
- utilizați liste de adrese (mailing lists) sau reclame, inclusiv cele care conțin tag-uri UTM, pentru a vă promova website-ul
- utilizați soluții terțe care stabilesc parametrii URL pentru paginile dvs.
În alte cazuri, utilizarea opțiunii redirecționare 301 disponibilă deja în cadrul uKit ar fi o soluție mult mai potrivită.
Cum setez rel="canonical" în cadrul uKit?
Pentru a activa link-urile canonice pentru website-ul dvs., acceasați Panoul Administrativ, dați click pe Setări -> Setări SEO și activați opțiunea Link tip canonical către pagini
La conectarea unui domeniu nou sau la activarea unui certificat SSL, trebuie să așteptați ca modificările să intre în vigoare (website-ul se deschide la noul URL sau are un protocol HTTPS) și să republicați site-ul.
Puteți verifica statusul domeniului personalizat sau a certificatului SSL în secțiunea Domenii din Panoul Administrativ.
În cadrul uKit, puteți utiliza următoarele instrumente SEO:
- Adăugați-vă website-ul în cadrul Google Search Console pentru a permite motorului de căutare Google să vă găsească și să vă indexeze website-ul mai rapede. Acest instrument poate fi găsit în cadrul Panoului Administrativ > Promovare > Adaugă pe Google/Yandex.
- Conectați-vă serviciul Google Analytics care vă va ajuta să colectați și să analizați informațiile despre vizitatorii website-ului. Puteți activa acest serviciu în Panoul Administrativ > Statistici.
- Adăugați-vă datele companiei pe Google Maps prin intermediul Panoului Adminstrativ > Promovare > Adaugă în hărți, pentru ca website-ul să apară în rezultatele căutării pentru utilizatorii care sunt în zonă - astfel, aceștia vă vor putea găsi mult mai ușor.
- Configurați setările SEO pentru website: indexare site, link-uri canonical pentru pagini.
- Configurați setările SEO pentru paginile website-ului: o adresă personalizată pentru pagină, meta tag-urile Title, Description și Keywords, precum și meta tag Imagine, indexare website.
- Configurați partea de SEO pentru imagini: adăugați atributele title și alt astfel încât imaginile să apară în cadrul motoarelor de căutare
Un fișier "robots.txt" este generat în mod automat și poate fi accesat prin adăugarea "robots.txt" la finalul adresei website-ului dvs., de exemplu http://numesite.ukit.me/robots.txt.
Acest fișier conține următoarele directive:
- User-Agent: *. Înseamnă că setările specificate mai jos sunt valabile pentru toți crawlerii web.
- Allow și Disallow. În mod implicit, toate paginile website-ului dvs. sunt indexate de către motoarele de căutare - totuși, este posibil să ascundeți anumite pagini de la indexare.
- Sitemap. Spune motoarelor de căutare cum să găsească o adresă a site-ului. Fișierul "sitemap.xml" este generat în mod automat.
- Host. Această directivă apare dacă un website este conectat la unul sau mai multe domenii. Indică domeniul principal pentru crawlerii web.
Puteți dezactiva indexarea de către motoarele de căutare pentru întregul website, dar și doar pentru anumite pagini din cadrul acestuia.
Cum dezactivez indexarea întregului website?
Pentru a dezactiva indexarea site-ului de către motoarele de căutare, accesați Panoul Administrativ uKit, click pe Setări -> Setări SEO și activați opțiunea Interzice indexarea site-ului.
Cum dezactivez indexarea unei anumite pagini a website-ului?
Pentru a dezactiva indexarea unei anumite pagini din cadrul website-ului, accesați tab-ul Paginile site-ului din cadrul Constructorului și dați click pe pictograma "rotiță" din dreptul denumirii paginii dorite. Apoi, click pe SEO și activați Ascunde pagina pentru indexare din partea de jos a ferestrei cu setări.
Nu este posibil să ascunde pagina principală de la indexare prin intermediul acestei opțiuni. Pagina principală poate fi ascunsă doar dacă alegeți să ascundeți întregul website.
Accesați tab-ul Paginile site-ului din Constructor, click pe pictograma "rotiță" din dreptul titlului paginii necesare. În fereastra care va apărea, click pe SEO și completați câmpul Meta Tag Titlu.
Pentru a salva modificările, dați click oriunde înafara ferestrei Setări pagină și publicați website-ul.
Promovarea website-ului necesită o anumită abordare a sistemului și o contribuție regulată. Vă recomandăm să vă concentrați pe următoarele aspecte pentru a obține rezultate mai bune:
CONȚINUT
Conținutul website-ului ar trebui să fie unic și bazat pe anumite cuvinte cheie tematice. Un conținut unic reprezintă articole originale, fotografii, fișiere audio și video care nu au echivalent în rezultatele din cadrul motoarelor de căutare. Acest element are un impact semnificativ în promovarea website-ului dvs., așadar asigurați-vă că îi oferiți atenția necesară.
TAG-URI ANTET H1-H6
Tag-ul H1 ar trebui să conțină o frază cheie și să apară o singură dată per pagină. De asemenea, trebuie să fie diferită față de meta tag-ul Title al paginii.
Tag-urile H2-H6 ar trebui să conțină o scurtă descriere a textului care urmează după antet. O trăsătură importantă este că aceste tag-uri sunt utilizate pe pagină de mai multe ori.
În uKit puteți adăuga un antet H1 cu ajutorul widget-ului Titlu, prin selectarea opțiunii Utilizează tag-ul < h1 > din setările avansate ale widget-ului. De asemenea, puteți adăuga antet H1 cu ajutorul widget-ului Text, prin selectarea tag-ului < h 1 > din listă.
OPTIMIZARE ONSITE
Website-urile create cu uKit sunt deja optimizate pentru SEO. Tot ce trebuie să faceți este să utilizați instrumentele noastre SEO, să gândiți în detaliu structura și design-ul website-ului, să completați corect meta tag-urile, să interconectați paginile în cadrul website-ului și să atașați un domeniu personalizat precum site.com.
Meta tag-ul 'Title' trebuie să fie unul scurt, atractiv și să descrie clar activitatea dvs. (de exemplu, "uKit - Constructor de website-uri pentru afaceri"). Conținutul acestui meta tag este afișat în rezultatele motoarelor de căutare:
De asemenea, va deservi și a titlu pentru tab-ul browser-ului:
Meta tag-ul 'Description' conține o scurtă descriere a paginii pe care motoarele de căutare o vor utiliza ca și fragment:
Meta tag-ul 'Keywords' ar trebui să conțină cuvinte cheie care descriu conținutul paginii. Cuvintele cheie reprezintă cuvinte sau fraze separate care apar în cadrul textului paginii.
Meta tag-urile pot fi completate în cadrul Constructorului > Setările paginii > SEO.
OPTIMIZARE OFFSITE
Optimizarea offsite include promovarea pe website-uri terțe, prin achiziționarea de link-uri de la resurse tematice, publicarea de articole sponsorizate, etc.
Puteți verifica dacă website-ul dvs. este pregătit pentru a fi promovat prin intermediul Panoului Administrativ > Promovare > Analiză website. Acesta a devenit verde? Adăugați-l în cadrul Google Search Console și începeți promovarea sa.
Website-ul dvs. poate fi verificat pe Google în mod automat - tot ce trebuie să faceți este să vă autentificați în contul dvs. Google prin intermediul Panoului Administrativ > Promovare > Adaugă pe Yandex/Google. Nu uitați să adăugați datele companiei pe Google Maps în Panoul Administrativ > Promovare > Adaugă în hărți, astfel încât va fi mai ușor pentru clienți care sunt aproape de dvs. să vă găsească după locație.
Pentru a colecta informații despre vizitatorii website-ului, activați Google Analytics prin intermediul Panoului Administrativ > Statistici.
De asemenea, vă recomandăm să consultați și sfaturile Google pentru webmasteri.
Meta tag-urile sunt destinate pentru afișarea corectă a website-ului în cadrul rezultatelor motoarelor de căutare, dar și în cadrul media socială. Pentru a adăuga meta tag-uri, accesați modul Constructor > Paginile site-ului > click pe pictograma "rotiță".
Apoi, accesați tab-ul SEO unde veți putea adăuga următoarele meta tag-uri:
- Title este un titlu scurt pentru pagină - lungimea recomandată este de 70 caractere.
- Description este un scurt rezumat al conținutului paginii, lungimea recomandată fiind de 150 caractere.
- Keywords conțin o listă ce cuvinte cheie care sunt separate de virgulă. Vă recomandăm să adăugați între 2 și 5 cuvinte cheie.
Dacă meta tag-ul 'Title' nu este indicat, numele paginii va fi utilizat în locul acestuia. Trebuie să publicați website-ul pentru ca modificările să fie aplicate.
Verificarea cu Google grăbește indexarea website-ului și vă oferă mai multe posibilități de administrare a procesului de indexare.
Înainte de verificarea website-ului cu Google, asigurați-vă că acesta este publicat.
Accesați Panoul Administrativ > Promovare > Adaugă pe Google/Yandex, apoi adăugați-vă website-ul în Google Search Console.
Dacă acesta a fost verificat cu succes, veți vedea această notă:
Dacă întâmpinați dificultăți la adăugarea website-ului pe Google, vă rugăm să contactați echipa de Asistență Tehnică.
Fiecare motor de căutare are propriul algoritm de indexare, așadar afișarea unui website în rezultatele căutărilor și timpul necesar indexării poate varia. De regulă, durează câteva zile pentru ca un website să apară în cadrul căutărilor din Google. Indexarea website-ului va fi finalizată în aproximativ o lună.
Pentru a grăbi procesul de indexare, verificați-vă website-ul cu ajutorul Google.
Puteți căuta paginile website-ului care vor fi găsite în rezultatele căutărilor cu ajutorul operatorului "site:". Introduceți "site:adresă website" în bara URL, de exemplu "site:ukit.com".
Într-un mod silimar, puteți verifica indexarea unei anumite pagini, de exemplu "site:ukit.com/pricing".
Google Analytics este un serviciu gratuit pentru statistici, oferit de Google, care contorizează și oferă rapoarte cu privire la traficul website-ului. Puteți conecta Google Analytics în doar câteva click-uri:
1. Accesați Panoul Administrativ > Statistici > și dați click pe Conectează sub Google Analytics.
2. Selectați un profil Google (va fi disponibil dacă sunteți autentificat în contul dvs. Gmail).
3. Permiteți ca uKit să realizeze acțiunile de mai jos:
4. Creați un cont pe Google Analytics.
5. Completați datele contului.
La primul pas, introduceți numele contului:
La pasul Property Setup, introduceți numele și dați click pe Show advanced options:
În setările care se vor deschide, activați opțiunea Create a Universal Analytics Property și introduceți URL-ul site-ului dvs. Apoi, dați click pe Next:
La ultimul pas, completați datele companiei și apoi dați click pe Create:
În fereastra care se va deschide, bifați căsuța pentru Google Analytics Terms of Service și confirmați acțiunile dând click pe butonul I accept.
Luați în considerare protocolul utilizat de website-ul dvs. Noi recomandăm utilizarea HTTPS deoarece este mai sigur și vă oferă o poziție mai bună în cadrul motoarelor de căutare. uKit vă oferă posibilitatea de a activa HTTPS pentru website în mod gratuit.
Dacă primiți "Eroare. Vă rugăm încercați din nou, mai târziu", creați un cont în mod manual:
1. Accesați pagina de înregistrare Google Analytics