uKit
FAQ – Widget-uri

Pixelul este un instrument de analiză web care vă permite să măsurați eficiența campaniilor de marketing și să analizați acțiunile persoanelor de pe website.

În cadrul constructorului uKit, puteți conecta un Pixel Facebook pentru website. Această opțiune este disponibilă pentru abonamentele de Bază, eCommerce și Pro.

De ce am nevoie de un Pixel?

Pixel este un instrument foarte util și convenabil pentru retargeting, urmărirea ratelor de conversie și optimizarea campaniilor de marketing. Vedeți detaliile mai jos:

  • Retargeting este o metodă de a afișa o reclamă în funcție de interesele vizitatorilor. De fiecare dată când un vizitator nou accesează site-ul, pixelul salvează informații despre media socială a vizitatorului și le afișează reclame targhetate.
  • Urmărirea ratei de conversie. Un pixel permite webmaster-ului să monitorizeze acțiunile vizitatorului de pe orice dispozitiv. Pixelul salvează informații despre acțiunile vizitatorului și afișează acestuia reclame targhetate.
  • Optimizare campanii de marketing. Adăugarea unui pixel este un mod foarte bun de a eficientiza eforturile de promovare prin verificarea și optimizarea anumitor parametri. După colectarea informațiilor despre acțiunile vizitatorilor, pixelul realizează modificări asupra configurației reclamei pentru a mări eficiența și creste vânzările pe website-ul dvs.

Cum configurez un Pixel Facebook

1. Click pe widget-ul Facebook Pixel din Panoul Administrativ

2. Creați un cont Facebook și accesați Events Manager pentru a crea un pixel.

3. În fereastra care va apărea introduceți numele pixelului și adresa URL a site-ului apoi dați click pe Continue.

4. Închideți fereastra care conține codul de instalare a pixelului și copiați ID-ul pixelului pe pagina care va apărea. 

5. Mergeți înapoi în Panoul Administrativ uKit, introduceți ID-ul în câmpul aferent și dați click pe Salvează.

Google Tag Manager este un instrument extrem de util și convenabil pentru administrarea tag-urilor și codurilor serviciilor externe precum Google Analytics și altele care ușurează instalarea acestora. Datorită Google Tag Manager, nu mai este necesar să adăugați codul pentru fiecare serviciu - doar introduceți-le în cadrul Google Tag Manager. Singurul serviciu extern care va trebui să-l configurați este Google Tag Manager și este disponibil doar pentru abonații Pro.

Cum adaug Google Tag Manager pe website-ul meu?

Click pe widget-ul Google Tag Manager din Panoul Administrativ

  1. Accesați Tag Manager și creați un cont nou.

  1. Pe pagina contului, introduceți toate informațiile necesare și configurați zona dând click pe Web ca și Target Platform.

  1. Închideți fereastra codului care va apărea.

  2. În Panoul Administrativ, copiați Container ID. De asemenea, îl puteți copia pe Pagina principală a Google Tag Manager după ce ați creat secțiunea.

  1. Accesați, din nou, Panoul Administrativ uKit, introduceți ID-ul în câmpul necesar și dați click pe Salvează

Câteodată este mai ușor să găsiți anumite informații pe un website cu ajutorul funcției de căutare în site. În cadrul uKit, oferim posibilitatea de a adăuga Căutarea Google pe site-ul dvs. 

Notă:
Înainte de adăugarea Căutării Google, asigurați-vă că v-ați verificat website-ul prin Google Search Console.

1. Amplasați widgetul Căutare Google în locul dorit pe website.

2. Click pe widget -> De unde obțineți ID-ul? -> Căutare personalizată -> introduceți adresa website-ului dvs. în secțiunea Sites to search

3. Click pe Create și apoi selectați Control Panel pe pagina următoare: 

4. În cadrul Details, veți găsi Your search engine ID - copiați această informație

5. Introduceți ID-ul în cadrul câmpului Search Engine ID pentru a conecta căutarea la website-ul dvs.:

Notă:
Căutarea în site poate fi implementată doar pentru paginile indexate care au fost verificate de către Google. Paginile nou adăugate, pot lipsi din căutare o perioadă de timp.

Puteți activa efecte de animație pentru widget-ul Pictogramă în cadrul setărilor acestuia. Efectele disponibile sunt:

  • transparență
  • zoom
  • rotație
  • intensitate

Activarea oricărui efect de animație determină apariția unei pictograme "rotiță" care vă permite configurarea animației prin două opțiuni - în mod implicit sau la trecerea cursorului peste:

  • în mod implicit — configurează modul în care pictograma este afișată imediat ce este adăugată pe site
  • la trecerea cursorului peste — configurează efectul de animație care pornește la trecerea cursorului peste pictogramă

Comportamentul animației poate fi personalizat și în cadrul Setări animație. În această secțiune puteși mări sau micșora viteza în secunde, precum și selecta modul de mișcare:

  • linear
  • start rapid (ease)
  • start lent (ease-in)
  • final lent (ease-out)

Google și-a actualizat Termenii de Utilizare a serviciului Maps. Acum, pentru a adăuga o hartă pe website, trebuie să obțineți cheia API și să o adăugați în setările widget-ului Hartă.

Pentru a obține cheia API, accesați Google Maps și dați click pe butonul Get started. O fereastră pop-up va fi afișată - aici veți crea un nou proiect.

Notă:
Vă recomandăm utilizarea domeniului site-ului fără punct ca și nume de proiect, deoarece acesta permite doar litere latine, cifre, spații și cratime. Mai târziu, proiectul va fi listat în cadrul platformei Google Cloud sub acest nume.

După crearea unui proiect, veți fi redirecționat către contul Google Cloud. Click pe Create billing account:

Alegeți țara și bifați că sunteți de acord cu Google Terms of Service:

Apoi, completați adresa de client și datele cardului bancar. Aceste informații sunt solicitate de Google pentru a confirma contul. Pentru a verifica acest card, Google va retrage $1 din contul dvs. și va returna suma în maxim o oră.

Sistemul vă va emite o cheie - copiați-l și dați click pe Done pentru a închide fereastra.

Accesași meniul Google Cloud Platform -> APIs and Services -> Library:

Click pe View All sub categoria Maps:

Selectați Geocoding API și activați-l:

Acum, reveniți la uKit și introduceți cheia API pe care ați copiat-o anterior, în setările widget-ului Hartă:

Notă:
De asemenea, puteți obține cheia API din tab-ul APIs and Services -> Credentials:

Notă:
Veți primi un credit gratuit de $300 în contul dvs. de pe Google Cloud Platform, pe care-l puteți folosi în decurs de 12 luni. Dacă depășiți suma sau perioada de utilizare se finalizează, perioada gratuită se încheie iar Google vă va solicita activarea unui abonament cu plată.
Suma din contul dvs. va fi utilizată pentru descărcarea hărților pe website. Google a impus anumite tarife și limite. Dacă nu depășiți limita de 100,000 vizualizări a hărții pe lună (atunci când cineva vizitează o pagină cu o hartă, este echivalentul a 1 vizualizare), costul a 1000 vizualizări hartă va fi de $7. Mai multe informații despre abonamente pot fi găsite aici.
Puteți administra limita în cadrul IAM and admin > Quotas:

Utilizând o clasă pentru elementul site-ului, puteți adăuga un cod HTML care va funcționa doar pentru un anumit widget sau secțiune.

Notă:
Această opțiune pentru adăugarea unei clase personalizare, pentru și posibilitatea de a adăuga coduri HTML sunt disponibile doar în cadrul abonamentului Pro.

Adăugarea unei clase pentru o secțiune

Accesați Aspectul secțiunii:

Deschideți Clasă secțiune în panoul din partea stângă, click pe Adaugă o clasă nouă și introduceți numele acesteia.

Puteți elimina o clasă de care nu aveți nevoie, în orice moment, și să instalați una nouă, în locul ei. Pentru a șterge clasa, click pe pictograma coș:

Clasele adăugate vor fi afișate în partea de sus a secțiunii, dacă treceți cu mouse-ul peste aceasta:

Notă:
Puteți crea până la 3 clase personalizate pentru fiecare element.
Titlul poate include doar caractere latine, cifre, cratimă și linie de subliniere.

Adăugarea unei clase pentru un widget

Puteți specifica o clasă personalizată pentru widget-urile Text, Buton, Card, Pictogramă și Recenzii.

Pentru a adăuga o clasă, click pe widget-ul dorit și creați o clasă în panoul de setări care se va deschide în partea stângă — exact ca în cazul secțiunilor.

Dacă un widget nu are panoul de setări din partea stângă (de exemplu, Text), opțiunea pentru adăugarea unei clase poate fi găsite sub tab-ul Mai multe a barei cu setări.

SendPulse este o platformă care ofertă multiple canale de comunicare cu clienții: e-mail, notificări tip web push, SMS și Viber. Puteți trimite diferite tipuri de mesaje separat, sau chiar să le combinați în răspunsuri automate.

Pentru a conecta SendPulse la website-ul dvs., click pe butonul SendPulse din Panoul Administrativ.

Accesați sendpulse.com și înregistrați-vă în cadrul serviciului, sau autentificați-vă, dacă aveți deja un cont. Accesați tab-ul Push și click pe Add new website:

Introduceți numele domeniului principal al site-ului, în câmpul aferent, în formatul mysite.com și selectați tipul protocolului acestuia — HTTP sau HTTPS.

Notă:

Sau, puteți introduce numele domeniului în forma https://mysite.com/ și SendPulse va identifica automat protocolul acestuia.

Configurați tipul cererii de abonare și aspectul acestuia, apoi treceți la următorul pas.

Veți primi un cod pe care să-l adăugați pe site. Nu trebuie să instalați codul  — doar copiați ID-ul unic al website-ului. Iată un exemplu de ID: be02b659b02e92374761bff265682269_0

Mergeți înapoi la Panoul Administrativ uKit, introduceți ID-ul website-ului în câmpul pentru conectarea SendPulse, apoi dați click pe Save.

Dacă totul este realizat corect, veți vedea un pop-up ce vă va informa că SendPulse a fost conectat cu succes. Publicați website-ul astfel încât notificările tip push să înceapă să funcționeze.

Cum realizez o campanie tip push?
Accesați contul dvs. SendPulse, selectați website-ul și dați click pe Create a push campaign. Apoi, completați toate câmpurile necesare, configurați setările și dați click pe Send.

Notă:
Pentru a crea o campanie tip push, trebuie să aveți cel puțin un abonat. Accesați-vă website-ul și abonați-vă la notificări, astfel încât să puteți crea campaniile.

Notă:
Pentru mai multe informații cu privire la SendPulse, vă invităm să consultați secțiunea lor de Întrebări frecvente.

Aceste două widget-uri arată succesiunea unei acțiuni, aranjată în mod vertical (Cronologie) sau orizontal (Etape). Pot fi utilizate pentru vizualizarea etapelor de lucru, programelor, agenda de evenimente și altele.

Următoarele setări pot fi configurate pentru aceste widget-uri:

  • Pictogramă etapă — evidențiază în mod vizual fiecare etapă. Există 3 opțiuni pentru design: numere, pictograme (fiecare etapă poate avea propria pictogramă) și puncte.
  • Separator — conectează imaginile etapelor cu o linie întreruptă / continuă (această opțiune nu este disponibilă dacă utilizați pictograme pentru afișarea etapelor) sau o săgeată.
  • Interval orar (doar pentru Cronologie) — are ca scop afișarea intervalului stabilit pentru o anumită etapă, dar poate fi utilizat și pentru introducerea altor texte.
  • Titlu — numele etapei.
  • Descriere — permite adăugarea de informații despre etapa respectivă.

Etapele pot fi șterse (1), mutate (2) și adăugate (3) cu ajutorul butoanelor corespunzătoare.

 

amoCRM este un sistem de management a relațiilor cu clienții (CRM) care contorizează potențialii clienți și comenzi, ajutând la creșterea vânzărilor.
Pentru a integra website-ul dvs. cu amoCRM, dați click pe widget-ul amoCRM din Panoul Administrativ uKit.

 


Creați un cont nou și autentificați-vă.

 


1. Creați un cont nou


Introduceți numele și adresa dvs. de e-mail și dați click pe Creare cont.

 

Notă:
Veți primi un mesaj cu datele contului pe adresa dvs. de e-mail. Autentificați-vă pe amoCRM și finalizați înregistrarea urmând instrucțiunile oferite de către sistem.


2. Conectarea unui cont existent


Dacă aveți deja un cont în cadrul amoCRM, click pe Am creat deja un cont și introduceți următoarele date:

  • adresă cont
  • e-mail cont amoCRM
  • cheia API

 


Unde găsesc aceste date?


Autentificați-vă în cadrul contului amoCRM.

  • Adresă cont este o parte unică a adresei contului amoCRM. Puteți să o găsiți în bara URL înainte de "amocrm.com".

 

 
  • e-mail AmoCRM este adresa de e-mail indicată la înregistrare. Pentru a o găsi, accesați Settings > Users - aici veți vedea contul admin și adresa de e-mail conectată la el - aceasta este informația necesară.

 

 
  • Cheia API este un cod personal unic, necesar pentru conectarea contului amoCRM la website-ul dvs. uKit. Accesați Settings, click pe propriul Avatar > Profile din colțul stânga sus și copiați API key.

 

 

Notă:
Aflați mai multe detalii despre cum puteți utiliza amoCRM prin secțiunea lor FAQ.

Pentru a contoriza clienții prin amoCRM, trebuie să configurați în mod corect formularele de feedback, ferestrele tip pop-up și formularele de comandă din magazinul online uKit.


Cum pot configura un formular de feedback?


Un mesaj trimit prin intermediul unui formular de feedback sau de comandă în cadrul magazinului online uKit devine, automat un Lead în amoCRM. Dacă doar vreți să păstrați comenzile clienților într-un singur loc, atunci nu trebuie să realizați nicio modificare la formulare. Dar, dacă scopul dvs. este de a crea o bază de date a clienților cu nume și date de contact (List în amoCRM), trebuie să vă asigurați că formularele de feedback de pe website-ul uKit sunt configurate într-un anume mod.


AmoCRM utilizează următoarele date pentru a crea un contact în baza de date a clienților:

  • Nume
  • Email sau Număr de telefon

Notă:
Asigurați-vă că ambele câmpuri Nume și E-mail/Număr de telefon sunt incluse în formularele website-ului uKit și marcate ca obligatorii. Este important să selectați tipurile de câmpuri Nume, Telefon sau E-mail din listă, atunci când le adăugați:

 

.

 


Configurarea formularelor

Verificați dacă formularul are câmpurile necesare:

  • Nume
  • E-mail sau Număr de telefon

 

Notă:
Stabiliți aceste câmpuri ca obligatorii pentru a avea o comunicare mai facile cu clienții dvs.

Câmpul E-mail este activ în setările ferestrei în mod implicit, în timp ce câmpul Nume trebuie activat în mod manual.

 


Stabiliți aceste câmpuri ca obligatorii.

 

Notă:
Dacă nu sunteți sigur dacă sunt utilizate tipurile de câmpuri corecte pentru colectarea numelor, e-mail-urilor și a numerelor de telefon, vă recomandăm să le ștergeți și să adăugați din nou câmpurile Nume, E-mail sau Telefon.

Accesați setările magazinului online.


Dați click pe Formular de comandă și stabiliți următoarele câmpuri ca obligatorii:

  • Nume
  • E-mail sau Număr de telefon

 

Notă:
Este ușor să vă asigurați că formularul este configurat corect — acesta va conține câmpurile obligatorii Nume, E-mail și Număr de telefon (acestea au o pictogramă în partea dreaptă). Dacă unul dintre câmpuri nu are o pictogramă, ștergeți-l și adăugați-l din nou.

După ce câmpurile sunt configurate, amoCRM va începe să vă creeze baza de date a clienților cu date de contact, dar va crea și o listă cu lead-uri.

 

Widget-urile următoarelor rețele sociale pot fi adăugate pe website-ul uKit:

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • VK

Aceste widget-uri pot fi găsite în cadrul Constructorului, sub tab-ul Social:
 

Există 3 opțiuni pentru chat live în cadrul uKit: LiveChat, LiveAgent și JivoChat. Acestea sunt disponibile în cadrul Constructorului, secțiunea Contact.

 

 

Pentru a adăuga un chat live, trageți widget-ul și amplasați-l în partea stângă/dreaptă a website-ului dvs.:

 

 

<[>Click pe widget-ul adăugat, apoi click pe Creeare cont din panoul din partea stângă a paginii, sau conectați un cont existent.

 

Widget-ul Calculator cost vă permite să creați un formular pentru calcularea costului produselor sau serviciilor. Formularul include opțiunea de plată online și vă transmite un mesaj imediat ce achiziția a fost finalizată.

Trageți widget-ul pe website, click pe acesta pentru a afișa setările și creați un cont prin intermediul uCalc sau conectați un cont existent.

După ce ați conectat cu succes contul uCalc la website, alegeți unul dintre calculatoarele deja create pe uCalc.

Aflați cum să lucrați cu acest widget prin intermediul uCalc knowledge base.

Adăugarea unui cod personalizat HTML este o opțiune disponibilă doar abonaților Pro. Această opțiune se adresează profesioniștilor care au nevoie de elemente avansate și știu cum să le utilizeze.

Notă
Cunoștințele HTML, CSS și JavaScript sunt necesare pentru lucrul cu acest widget. Erorile de cod pot avea ca rezultat funcționarea/afișarea incorectă a website-ului.

Există 2 moduri prin care puteți adăuga un cod HTML:

  • În cadrul constructorului: Trageți widget-ul Cod HTML pe website și dați click pe acesta pentru a activa editarea:

  • În sau la finalul: Click pe widget-ul Cod personalizat din Panoul administrativ uKit:

În setări puteți alege paginile în cadrul cărora codul va fi afișat, dar și poziția pe o anumită pagină.

Notă:
Trebuie să publicați website-ul pentru ca modificările să fie aplicate.

Un widget este o secțiune esențială presetată cu un conținut standard și anumite funcții. Widget-urile sunt împărțite în categorii și pot fi găsite în cadrul tab-ului Widget-uri din panoul din partea stângă. 

 

 

Acesta este un set de bază de elemente necesare pentru crearea unui website.

 

 

  • Titlu: Ajută la aranjarea conținutului în grupuri vizibile
  • Text: Conținului de bază al oricărui website. Puteți alege stilul textului, formatarea și culoarea
  • Imagine: Adăugați propriile imagini sau alege unele din bibliotecă
  • Galerie: Ajută la aranjarea imaginilor într-un mod plăcut
  • Slider: Un set de slidere, fiecare poate avea un text și design personalizat
  • Buton: Este utilizat pentru a afișa o acțiune sau să integrați un link
  • Pictogramă: Este utilizată pentru a sublinia aspectele cheie ale textului și a adăuga un marcaj vizual conținului

 

  • Separator: Ajută la separarea elementelor website-ului într-un mod plăcut
  • Spațiu: Creează un spațiu gol între widget-uri

 

  • Card: Este perfect pentru prezentarea elementelor cheie și a ofertelor, sau descrierea produselor și serviciilor
  • Listă de prețuri: O listă de produse și servicii, cu o scurtă descriere și prețul aferent
  • Tabel: Poate fi utilizat pentru aranjarea unei cantități mari de informații, într-un mod consecvent
  • Recenzii: Vă permite să adăugați până la 9 recenzii despre produsele, serviciile și modul dvs. de lucru
  • Citat: Vă permite să vă completați conținutul website-ului cu citate
  • Temporizator: O numărătoare inversă până la finalul unei oferte speciale sau lansarea unui produs
  • Calculator cost: Creează un calculator al costului pentru produsele și serviciile dvs,. chestionare și formulare de feedback, prin intermediul uCalc
  • Vremea: Arată vremea actuală și prognoza meteo pe mai multe zile, pentru orașul selectat
  • Căutare Google: Ajută vizitatorii să găsească ce au nevoie în cadrul website-ului
  • Widget-ul Știri: Arată o previzualizare a celor mai noi știri adăugate în cadrul blogului site-ului
  • Cod HTML: Vă permite să adăugați și să modificați codul HTML de pe paginile website-ului
     

 

  • Produs: Un widget încorporat pentru magazin online, oferit de uKit

 

  • Ecwid: Widget pentru magazin online, oferit de către Ecwid
  • Bara laterală AddThis: Un instrument simplu pentru a adăuga o bară laterală cu butoanele de Distribuire pe website
  • Calculator cost: Creează un calculator de costuri pentru produse și servicii, chestionare și formulare de feedback cu ajutorul uCalc
  • Vremea: Arată vremea actuală și prognoza meteo pentru următoarele zile, pentru orașul selectat

 

  • Fișier: Un document, software sau orice alt document care poate fi descărcat de pe website-ul dvs.
  • Video: Vă permite să adăugați un video de pe YouTube sau alte servicii de găzduire video
  • SoundCloud: Vă permite să adăugați melodii din cadrul serviciului SoundCloud direct pe website-ul dvs.
  • SlideShare: Un serviciu pentru distribuirea de prezentări, documente și video

 

  • Date de contact: Afișează datele dvs. de contact
  • Formular de contact: Vă ajută să creați un formular de feedback, un formular de comandă sau un formular de recenzie
  • Apelare client: Permite vizitatorilor website-ului dvs. să solicite să fie apelați
  • Hartă: Arată locația companiei dvs. pe hartă, specifică orele de lucru și alte informații utile
  • MailChimp: Un serviciu pentru trimiterea de e-mail-uri automate. Adăugați formularul MailChimp pe website și începeți să colectați abonați
  • LiveChat, LiveAgent și JivoSite: Chat-uri online pentru a oferi suport live vizitatorilor website-ului

 

  • Rețele sociale: Un set de link-uri către conturile sau grupurile dvs. din media socială
  • Butoane distribuire: Creați butoane pentru distribuire și apreciere pentru website-ul dvs., prin intermediul uSocial
  • Bara laterală AddThis: Un instrument simplu pentru a adăuga o bară laterală cu butoane de distribuire pe website-ul dvs.
  • Facebook: Afișează feed-ul și persoanele care vă urmăresc pagina de Facebook
  • Twitter: Afișează stream-ul cu Tweet-urile dvs.
  • Instagram: Afișează imaginile de pe contul dvs. de Instagram 
  • Pinterest: Imaginile de pe panoul dvs. Pinterest
  • VK: Arată abonații de pe grupul dvs. VK 

Toate widget-urile din cadrul uKit pot fi personalizate. Puteți și chiar e recomandat să le modificați, astfel încât să se plieze complet pe conținutul website-ului, în loc să lăsați conținutul standard. Primul pas pe care trebuie să-l faceți pentru modificarea unui widget, este să dați click pe acesta iar un panou cu toate setările care pot fi personalizate va apărea în partea stângă.

Mai jos se regăsește lista cu widget-urile principale, a cărei personalizare este esențială pentru website-ul dvs.:

 

 

  1. Click pe pictograma "creion" și completați datele de contact
  2. Selectați design-ului widget-ului
  3. Creați o listă cu date de contact, care va fi afișată pe website-ul dvs.

 

 

Link-uri către grupurile din rețelele sociale


Trageți widget-ul Rețele sociale pe website și adăugați link-urile conturilor dvs. și a grupurilor din media socială.

 
  1. Selectați design-ul widget-ului
  2. Stabiliți tipul de alineat
  3. Realizați o listă cu butoanele din media socială care vor fi afișate

 

 

Notă:
Adăugați link-urile către conturile dvs. din media socială și aranjați butoanele în ordinea în catre preferați, trăgând elementele în panoul din partea stângă.


Widget-urile Media socială


Afișează feed-ul paginii din media socială vizitatorilor site-ului, prin simpla adăugare a widget-ului preferat.

 
  1. Adăugați un link către contul din media socială
  2. Stabiliți câmpurile care vor fi afișate în cadrul widget-ului

 

 

 

  1. Selectați serviciul preferat
  2. Adăugați-vă marcajele pe hartă
  3. Activați setările necesare
  4. Selectați un stil pentru hartă

 

 

Marcaje hartă:
Introduceți adresa dvs., un marcaj pentru titlu și informații suplimentare despre compania dvs.

Puteți adăuga până la 50 de marcaje pe hartă.

 

Widget-ul Video vă permite să adăugați fișiere video găzduite de YouTube și Vimeo. Adăugați widget-ul pe website-ul dvs., dați click pe acesta pentru a afișa setările și introduceți link-ul către video.

Notă:
Asigurați-vă că opțiunea pentru a include video-urile pe website-uri terțe este activată în setările video-ului din partea website-ului gazdă.

 

Puteți adăuga până la 10 imagini în cadrul widget-ului Slider.
Dacă doriți ca slider-ul să nu conțină texte sau butoane, luați în considerare utilizarea widget-ului Galerie și selectarea tipului de design Slideshow. În acest caz, numărul de imagini pe care le puteți adăuga este nelimitat.

 

Adăugați un formular de comentarii cu ajutorul widget-ului Disqus - acesta este disponibil pentru paginile de tip Știri (acele pagini marcate de pictograma "megafon"). Când dați click pe pagina de tip Știri, încă un “megafon” va apărea în partea din stânga - prin intermediul acestuia puteți accesa setările paginii.

Click pe orice postare de pe pagina Știri sau creați una nouă pentru a deschide setările și activați opțiunea Comentarii. Widget-ul Disqus va fi afișat sub postare.

Pentru a activa comentariile, dați click pe website - se vor deschide setările - creați un cont prin intermediul Disqus sau conectați un cont deja existent.

Notă:
Dacă doriți să activați comentariile pe un alt tip de pagini, contactați echipa noastră de Asistență tehnică.

Pentru a adăuga fișiere pe website, utilizați widget-ul Fișier, disponibil în cadrul Constructorului, în tab-ul Media.

 

 

Mai jos puteți vedea lista fișierelor și formatelor permise de widget-ul Fișier.

 

  • simple
  • rtf
  • vnd
  • djvu
  • png
  • jpg / jpeg
  • gif
  • tiff
  • x-icon
  • bmp
  • x-bmp
  • x-ms-bmp
  • .*opendocument.*
  • .*ms-excel
  • .*openxmlformats.*
  • msword
  • pdf
  • zip
  • x-rar
  • x-tar
  • x-gzip

Notă:
Dimensiunea maximă pentru fișiere este de 30 MB.

 

Cum procedez ca fișierele să se deschidă în browser?

În setările widget-ului, puteți selecta o acțiune automată care se va realiza atunci când un vizitator dă click pe fișier. În mod standard, toate fișierele sunt descărcate - pentru a schimba această acțiune standard, click pe widget și selectați varianta dorită din panoul din partea stângă.

Această setare este disponibilă pentru toate fișierele permise de uKit, dar în cazul în care un anumit tip nu poate fi vizualizat din cauza limitărilor browser-ului utilizat, atunci fișierul va fi descărcat.

Notă:
Modificările realizate în cadrul widget-ului Fișier pot fi vizualizate doar pe site-ul publicat — un fișier nu poate fi deschis sau descărcat în modul Previzualizare sau Editor.