uKit
Întrebări și răspunsuri
 

amoCRM este un sistem de management a relațiilor cu clienții (CRM) care contorizează potențialii clienți și comenzi, ajutând la creșterea vânzărilor.
Pentru a integra website-ul dvs. cu amoCRM, dați click pe widget-ul amoCRM din Panoul Administrativ uKit.

 


Creați un cont nou și autentificați-vă.

 


1. Creați un cont nou


Introduceți numele și adresa dvs. de e-mail și dați click pe Creare cont.

 

Notă:
Veți primi un mesaj cu datele contului pe adresa dvs. de e-mail. Autentificați-vă pe amoCRM și finalizați înregistrarea urmând instrucțiunile oferite de către sistem.


2. Conectarea unui cont existent


Dacă aveți deja un cont în cadrul amoCRM, click pe Am creat deja un cont și introduceți următoarele date:

  • adresă cont
  • e-mail cont amoCRM
  • cheia API

 


Unde găsesc aceste date?


Autentificați-vă în cadrul contului amoCRM.

  • Adresă cont este o parte unică a adresei contului amoCRM. Puteți să o găsiți în bara URL înainte de "amocrm.com".

 

 
  • e-mail AmoCRM este adresa de e-mail indicată la înregistrare. Pentru a o găsi, accesați Settings > Users - aici veți vedea contul admin și adresa de e-mail conectată la el - aceasta este informația necesară.

 

 
  • Cheia API este un cod personal unic, necesar pentru conectarea contului amoCRM la website-ul dvs. uKit. Accesați Settings, click pe propriul Avatar > Profile din colțul stânga sus și copiați API key.

 

 

Notă:
Aflați mai multe detalii despre cum puteți utiliza amoCRM prin secțiunea lor FAQ.

Pentru a contoriza clienții prin amoCRM, trebuie să configurați în mod corect formularele de feedback, ferestrele tip pop-up și formularele de comandă din magazinul online uKit.


Cum pot configura un formular de feedback?


Un mesaj trimit prin intermediul unui formular de feedback sau de comandă în cadrul magazinului online uKit devine, automat un Lead în amoCRM. Dacă doar vreți să păstrați comenzile clienților într-un singur loc, atunci nu trebuie să realizați nicio modificare la formulare. Dar, dacă scopul dvs. este de a crea o bază de date a clienților cu nume și date de contact (List în amoCRM), trebuie să vă asigurați că formularele de feedback de pe website-ul uKit sunt configurate într-un anume mod.


AmoCRM utilizează următoarele date pentru a crea un contact în baza de date a clienților:

  • Nume
  • Email sau Număr de telefon

Notă:
Asigurați-vă că ambele câmpuri Nume și E-mail/Număr de telefon sunt incluse în formularele website-ului uKit și marcate ca obligatorii. Este important să selectați tipurile de câmpuri Nume, Telefon sau E-mail din listă, atunci când le adăugați:

 

.

 


Configurarea formularelor

Verificați dacă formularul are câmpurile necesare:

  • Nume
  • E-mail sau Număr de telefon

 

Notă:
Stabiliți aceste câmpuri ca obligatorii pentru a avea o comunicare mai facile cu clienții dvs.

Câmpul E-mail este activ în setările ferestrei în mod implicit, în timp ce câmpul Nume trebuie activat în mod manual.

 


Stabiliți aceste câmpuri ca obligatorii.

 

Notă:
Dacă nu sunteți sigur dacă sunt utilizate tipurile de câmpuri corecte pentru colectarea numelor, e-mail-urilor și a numerelor de telefon, vă recomandăm să le ștergeți și să adăugați din nou câmpurile Nume, E-mail sau Telefon.

Accesați setările magazinului online.


Dați click pe Formular de comandă și stabiliți următoarele câmpuri ca obligatorii:

  • Nume
  • E-mail sau Număr de telefon

 

Notă:
Este ușor să vă asigurați că formularul este configurat corect — acesta va conține câmpurile obligatorii Nume, E-mail și Număr de telefon (acestea au o pictogramă în partea dreaptă). Dacă unul dintre câmpuri nu are o pictogramă, ștergeți-l și adăugați-l din nou.

După ce câmpurile sunt configurate, amoCRM va începe să vă creeze baza de date a clienților cu date de contact, dar va crea și o listă cu lead-uri.