uKit
Întrebări și răspunsuri

Pentru a activa magazinul online, amplasați widget-ul Produs pe website.

În setările widget-ului Produs, puteți:

  • adăuga o imagine a produsului
  • indica prețul
  • adăuga o descriere a produsului
  • configura colectarea de statistici, la fel ca în cazul widget-ului Card 

Notă:
Puteți adăuga un număr nelimitat de produse în magazinul online.

Pentru a accesa setările magazinului, click pe pictograma "coș de cumpărături" din stânga sus a ecranului:

Va deschide următoarele tab-uri:

  • Catalog produse: Lista completă cu produse pe care le-ați adăugat pe site. În tab, puteți accesa direct pagina de produs, duplica sau șterge produsele
  • Setări: Selectați moneda și unitatea de măsură care vor fi utilizate în cadrul magazinului, stabiliți ce acțiuni vor fi implementate la adăugarea unui produs în coșul de cumpărături. Puteți, de asemenea, activa modulul Ecommerce (Google Analytics) pentru a colecta și analiza informații despre produsele și serviciile dvs.
  • Formular de comandă: Personalizați formularul de comandă prin adăugarea unui mesaj pentru cumpărători și configurarea câmpurilor
  • Livrare: Stabiliți și modificați metodele și costul de livrare
  • Plată: Conectați și configurați metodele de plată
  • Pagini: Configurați design-ul paginii și mesajul afișat după trimiterea comenzii
  • Coduri promoționale: Creați coduri promo noi, editați sau ștergeți unele existente. Aflați mai multe detalii despre codurile promo în acest articol: Cum pot să creez un cod promoțional?

Pentru a personaliza design-ul coșului de cumpărături, dați click pe acesta.

Puteți schimba următoarele setări prin panoul din partea stângă:

  • alege culoarea de fundal a coșului
  • alege culoarea pictogramei
  • arată/ascunde umbra pe coș
  • alege pe ce pagini va fi vizibil coșul de cumpărături
  • modifică legenda coșului
  • activează obiectivele pe Google Analytics

Demo

Notă:
Prin adăugarea widget-ului Produs pe website, începeți o perioadă de probă de 14 zile, în care puteți configura și testa toate opțiunile incluse în magazinul online. După ce această perioadă de probă a ajuns la final, lansarea comenzilor prin magazin va fi suspendată. Dacă doriți să continuați activitatea magazinului, va fi necesar să dețineți un abonament eCommerce sau Pro.