Promovarea website-ului necesită o anumită abordare a sistemului și o contribuție regulată. Vă recomandăm să vă concentrați pe următoarele aspecte pentru a obține rezultate mai bune:
CONȚINUT
Conținutul website-ului ar trebui să fie unic și bazat pe anumite cuvinte cheie tematice. Un conținut unic reprezintă articole originale, fotografii, fișiere audio și video care nu au echivalent în rezultatele din cadrul motoarelor de căutare. Acest element are un impact semnificativ în promovarea website-ului dvs., așadar asigurați-vă că îi oferiți atenția necesară.
TAG-URI ANTET H1-H6
Tag-ul H1 ar trebui să conțină o frază cheie și să apară o singură dată per pagină. De asemenea, trebuie să fie diferită față de meta tag-ul Title al paginii.
Tag-urile H2-H6 ar trebui să conțină o scurtă descriere a textului care urmează după antet. O trăsătură importantă este că aceste tag-uri sunt utilizate pe pagină de mai multe ori.
În uKit puteți adăuga un antet H1 cu ajutorul widget-ului Titlu, prin selectarea opțiunii Utilizează tag-ul < h1 > din setările avansate ale widget-ului. De asemenea, puteți adăuga antet H1 cu ajutorul widget-ului Text, prin selectarea tag-ului < h 1 > din listă.
OPTIMIZARE ONSITE
Website-urile create cu uKit sunt deja optimizate pentru SEO. Tot ce trebuie să faceți este să utilizați instrumentele noastre SEO, să gândiți în detaliu structura și design-ul website-ului, să completați corect meta tag-urile, să interconectați paginile în cadrul website-ului și să atașați un domeniu personalizat precum site.com.
Meta tag-ul 'Title' trebuie să fie unul scurt, atractiv și să descrie clar activitatea dvs. (de exemplu, "uKit - Constructor de website-uri pentru afaceri"). Conținutul acestui meta tag este afișat în rezultatele motoarelor de căutare:
De asemenea, va deservi și a titlu pentru tab-ul browser-ului:
Meta tag-ul 'Description' conține o scurtă descriere a paginii pe care motoarele de căutare o vor utiliza ca și fragment:
Meta tag-ul 'Keywords' ar trebui să conțină cuvinte cheie care descriu conținutul paginii. Cuvintele cheie reprezintă cuvinte sau fraze separate care apar în cadrul textului paginii.
Meta tag-urile pot fi completate în cadrul Constructorului > Setările paginii > SEO.
OPTIMIZARE OFFSITE
Optimizarea offsite include promovarea pe website-uri terțe, prin achiziționarea de link-uri de la resurse tematice, publicarea de articole sponsorizate, etc.
Puteți verifica dacă website-ul dvs. este pregătit pentru a fi promovat prin intermediul Panoului Administrativ > Promovare > Analiză website. Acesta a devenit verde? Adăugați-l în cadrul Google Search Console și începeți promovarea sa.
Website-ul dvs. poate fi verificat pe Google în mod automat - tot ce trebuie să faceți este să vă autentificați în contul dvs. Google prin intermediul Panoului Administrativ > Promovare > Adaugă pe Yandex/Google. Nu uitați să adăugați datele companiei pe Google Maps în Panoul Administrativ > Promovare > Adaugă în hărți, astfel încât va fi mai ușor pentru clienți care sunt aproape de dvs. să vă găsească după locație.
Pentru a colecta informații despre vizitatorii website-ului, activați Google Analytics prin intermediul Panoului Administrativ > Statistici.
De asemenea, vă recomandăm să consultați și sfaturile Google pentru webmasteri.